The official language of blog is Greek so if you want to translate it, you must choose to translate from Greek to your language...



Συζήτηση μεταξύ των μελών...

Πέμπτη 05/11/2009




Πιστεύετε πως είναι καλό για ένα ζευγάρι να έχει το ίδιο μορφωτικό επίπεδο ή δεν παίζει απολύτως καμία σχέση στην εξέλιξη της σχέσης τους?





Μην ξεχνάμε να βάζουμε όνομα στα σχόλια μας...
(Yποβολή σχολίου ως ---> Όνομα/διεύθυνση URL ---> Γράφουμε όνομα ---> Αφήνουμε την Διεύθυνση URL κενή ---> Συνέχεια)

________________________________________________

175 σχόλια:

  1. Είχα έναν φίλο που είχε μπλέξει με κάποια, που οι γνώσεις της σε διάφορα θέματα ήταν πάνω του μέσου όρου. Το επάγγελμα της ήταν από τα υψηλού κύρους ενώ το δικό του ήταν ένα κοινό επάγγελμα μέση αστικής τάξης.

    Η γνωριμίας τους εξελισσόταν όμορφα έως ότου αποκαλύφθηκε πως όταν του ζήτησε εκείνη να το σταματήσουν, ο σημαντικότερος λόγος ήταν αυτή η κοινωνική τους ανισότητα που την έκανε να μην μπορεί να λειτουργήσει. Η προσωπική μου άποψη ήταν πως δεν θα έπρεπε να λειτουργήσει έτσι, μιας και το ανθρώπινο στοιχείο ενός ανθρώπου ξεπερνάει κατά πολύ τα στοιχεία και τις λοιπές εγκυκλοπαιδικές γνώσεις. Του είπα λοιπόν πως δεν αξίζει να ασχοληθείς περισσότερο και keep walking....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομιζω οτι το αληθινο προβλημα ηταν η πιθανη αδυναμια του να "σταθει διπλα της" ως ισαξιος συνομιλητης..επισης η διαφορα στα ενδιαφεροντα ισως δημιουργησε θεματακι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. kala tou eipes...kai ayto prepei na kanei...omos xoris na thelo na tin dikaiologiso tin typisa prepei na po pos yparxei backround apo ton kyklo tis (oikogeniako, filiko) exo mia fili etsi kai mporo na thn katalavo alla oxi na tin diakiologiso!!!kala tha kanei o filos sou pantos na proxorisei opos tou eipes...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σιγουρα υπαρχουν ζευγαρια με διαφορες σημαντικες στο μορφωτικο τους επιπεδο π.χ ο ενας να εχει τελειωσει μονο το λυκειο κ ο αλλος να εχει παει στο πανεπιστημιο. Κατα την προσωπικη μου αποψη η παιδεια παιζει σημαντικο ρολο στην προσωπικοτητα ενος ανθρωπου χωρις ομως να ναι καθοριστικη. Αν καποιος ανθρωπος ειναι ακομπλεξαριστος και ανοιχτος τοτε μπορει να σταθει διπλα σε καποιον υψηλοτερου μορφωτικου επιπεδου. Αν δυο ανθρωποι ειανι να μη ταιριαξουν,δε θα ταιριαξουν ουτως ή αλλως.
    Για να καταληξω, ειναι καλο να υπαρχει το ιδιο μορφωτικο επιπεδο κ στις δυο πλευρες ετσι ωστε να υπαρχει και μια βαθυτερη επικοινωνια, χωρις αυτο να σημαινει οτι αν δεν υπαρχει η σχεση δεν μπορει να προχωρησει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. sad but true...me spanies eksaireseis anthrwpwn pou exoun koinwniki morfwsi k autoektimisi k stekontai dipla ston opoiodipote

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. mesa apo proswpikh empeiria..to pio shmantiko den einai to morfwtiko epipedo poy exei ena zeygari...oso to morfwtiko epipedo poy exei parei o kathenas ksexwrista apo tin oikogenia toy.to ti mas didaskei h idia h oikogenia einai to pio simantiko...an lipon mia me ypsilo morfotiko epipedo den mporei na dextei to morfotiko epipedo toy syntrofoy tis tote lypame alla mallon den eixe to ypsilo morfotiko epipedo apo toys goneis tis.ksexasan na tis didaksoun oti o anthropos exei axia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στην εξέλιξη μιας σχέσης δεν έχει σχέση το βιογραφικό μας σημείωμα, οι τίτλοι και τα πτυχία.. Το πιο σημαντικό είναι βρίσκομαστε στην ίδια φάση εξέλιξης.. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι με υψηλή μόρφωση που έχουν μείνει στάσιμοι σε επίπεδο προσωπικότητας.. ακόμα κ τα κόμπλεξ που αναφέρθηκαν είναι δείγμα στασιμότητας, ανασφάλειας και χαμηλής αυτοεκτίμησης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παρόλα αυτά μόλις τώρα βρήκα άτομο που ισχυρίστηκε πως έτσι πρέπει να είναι τα πράγματα...

    Δηλαδή όμοιος με τους ομοίους του...

    Και δεν έκανε πλάκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε κανέναν αν δεν αισθάνεται άνετα με το σύντροφό του...και καλά έκανε η κοπέλα και το έκοψε ...αν δεν μπορούσε να λειτουργήσει ήταν σοβαρός λόγος και δεν έπρεπε ο φίλος σου να το πάρει στραβά..στην τελική εκτός από τη σεξουαλική επαφή για τις γυναίκες μετράει εξίσου και η επαφή σε άλλους τομείς..και καλώς ή κακώς κάποιοι άνθρςποι έχουν ανατραφεί με διάφορα πρέπει και νοιάζονται για τη γνώμη του άμεσου περίγυρού τους..κανονικά όλοι νοιάζονται αλλά κάποιοι το παίζουν δήθεν άνετοι κι επαναστάτες....πόσο καιρό ήταν αυτοί οι δύο μαζί ώστε να παίξει τον πρωταρχικό ρόλο το ανθρώπινο στοιχείο;σκέψου και το εξής.....κάποιοι άνθρωποι έχουν ανασφάλειες τέτοιες που δεν μπορούν παρά να ζητούν την επιβεβαίωση από τον περίγυρό τους...αυτό δεν τους κάνει κακούς,αναίσθητους ή λιγότερο ειλικρινείς από άλλους...απλά πιο αδύναμους...η αυτογνωσία και η αυτάρκεια του καθενός δεν έχει να κάνει καθόλου με τις γνώσεις του ή την κοινωνική και οικονομική του θέση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. einai ligo kai thema poios exei to anwtero epipedo...as poume oi antres pou einai pio morfomenoi to thewroun kai en merei epivevaiwsi na mathainoun kainouria pragmata se mia kopela pou nomizoun oti einai ligo "xazoula" i estw den kserei kai tosa....
    mia gunaika einai ligo duskolo na mpei sti diadikasia na to paiksei daskala kai na tis aresei auto makroxronia...xanetai i prwtovoulia tou antra...
    a! kai gia na apantisw kai stin erwtisi profanws kai einai kalitera na exoun paromoio morfotiko epipedo...
    p.s. to prwto mou post opote min purovoleite ton pianista... :)
    Matina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Dysthxws yparxoun kapoioi mikroi agrafoi nomoi pou se olous mas mas exou perasei apo mikrh hlikia...exw niwsei sto parelthon apo syntrofo mou na exei to aisthima katwterothtas apenanti mou...kai den ekana kati egw gi'auto...kai ypopsin to mwrfotiko tou epipedo apo thema titlwn htan pio plousio apo to diko mou...ekei omws exoume na kanoume me tis anasfaleies tou kathe antrwpou!thewrw pws to morfwtiko epipedo den paizei apolyta sxesh!Sigoura paizei rolo ws ena vathmo alla posses fores exoume dei anthrwpous arista morfvmenous kai me proswpikothta adeia...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. nomizw pws to morfwtiko epipedo paizei rolo kai sta endiaferonta twn duo,pou einai auta pou fernoun to zeugari pio konta.Wstoso den pisteuw omws oti einai auto pou tha empodisei tin ekseliksi mias sxesis!
    An uparxei thelisi kai apo tous 2 yparxoun tropoi na min ufistatai auto ws "provlima"!Kai eksallou den nomizw oti uparxei anwtero kai katwtero morfwtiko epipedo alla diaforetiko...opote exeis tin eukairia na matheis polla apo ton allon! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Oi gomenes pou nomizoun oti den mporoun na asxolh8oun mazi mas giati einai anwteres einai apla gia klwtsies.

    proswpika stamataw na asxoloume mazi tous prin kan mou rixoun thn fola.

    oi andres nomizw pws den travane tetoia zoria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο ομοιος στον ομοιο κ η κοπρια στα λάχανα.. Ομοιος? Ποιος? αφου ο καθενας μας είναι μοναδικος!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. oraia i melinaaaaaaa
    mou arese poly h apopsi ths kai me vriskei symfoni...o kathenas mas exei ta standard tou. giati tha prepei na ta riksei???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρεεεεες :)
    Τους φραγμούς αυτούς τους βάζουμε εμείς με γνώμονα τις προτεραιότητες μας νομίζω. Στο συγκεκριμένο παράδειγμα που έθεσε ο Γιώργος, αν δεν έχω παρεξηγήσει κάτι, και προσωπικά μιλώντας, μου φαίνεται υοερβολικό. Ίσως και να ήταν απλά μια δικαιολογία. Δεν παίζει κι αυτό ως ενδεχόμενο;
    Αν η κοπέλα ένιωθε κάτι πιο δυνατό θέλω να πιστεύω ότι θα το προσπερνούσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όποτε θεωρούμε πως και το συναίσθημα θα μπορούσε να παίζει σημαντικό ρόλο στις αποφάσεις του

    μένω-φεύγω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγώ δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορούσα να είμαι αντικειμενική βέβαια...και τι βαρύτητα θα είχε η δική μου γνώμη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Mixalh se plhroforw pws ta xeirotera zoria den travane emeis...tha pw apla oti yparxei kai auto san periptwsh kai apo tis duo pleures omws!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σιγουρα!!!!!!!!!! για οποιον έχει επαφή τουλάχιστον με τα συναοσθηματα του.. διοτι πολλοι δεν ξερουν καν οτι υπάρχει ο κοσμος των συναισθηματων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. den nomizw pws ta sunaisthimata pou niwthoume gia ton allon sundeontai me to morfwtiko epipedo!!Twra an enas apo tous duo psaxnei aformes gia na fugei...tha mporouse na einai mia kali dikaiologia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Tha symfwmhsw me th Mandy...profanws h kopela na epsaxne na vrei kati allo pou mporei na mhn einai kai katakritaio...kai nai therw oti to synaisthma kathe eidous paizei an oxi to shmantikotero,poly vasiko rolo stis apofaseis oxi mono tou feugw h menw alla kai ths exelixhs genika...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Diafono Gogo...den yparxei oute enas anthropos pano se ayto ton planiti pou den exei synaisthimata....oloi agapoun...den yparxei kanena eidos zois xoris aytos to sinaisthima...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ποια θα ήταν η καταλληλότερη συμβουλή-άποψη που θα μπορούσαμε να δώσουμε στον κάθε έναν ξεχωριστά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Argyrw 3exnas kai thn kathgoria anthropwn pou mporei na exoun plhgwthei apo to otidhpote kai oi toixoi pou xtizoun meta einai poly megaloi gi'autous...to thema einai an fovasai na 3ana afaitheis..ola mesa sth zwh einai!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γνωρίζοντας ότι κινδυνεύω με λιθοβολισμό...θέλω να σας εκμυστηρευτώ κάτι. Ίσως σας φανεί κωμικοτραγικό μέχρι και απλά τραγικό, αλλά σε κάποια συζήτηση με μια φίλη, είπα κάτι το οποίο πιστεύω και τώρα...Ότι δηλαδή δε φαντάζομαι ότι θα μπορούσα να είμαι με κάποιον που δε μιλάει αγγλικά πάνω κάτω όπως εγώ...
    -Σιγά με τις πέτρες και μη σημαδεύετε στο πρόσωπο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Mandy χαρήκαμε για την γνωριμία... Από εκεί είναι η έξοδος....!

    χαχααχα (αστειεύομαι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αργυρώ, λόγω της δουλείας μου ξέρω.. δυστυχώς θα σε πληροφορήσω ότι οι περισσότεροι απο εμάς (99,5%) ειμαστε συναισθηματικά ανώριμοι.. δεν ξερουμε καν τι ειναι τα συναίσθηματα, ποσο μαλλον να τα αναγνωρίζουμε να τα διαχειριζομαστε κ να τα εξελίσσουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. pisteuo pos enas antras, otan i sxesi einai poli sobari, prepei na exei anotero morfotiko epipedo apo ti gunaika...dn einai 8ema ratsismou!feministries min ksesiko8eite! :) apla i sxesi etsi ginetai pio eukoli se ola ta 8emata.gt otan mia gunaika nio8ei k to blepei oti einai ''anoteri''apo ton suntro fo tis sto ttelos ton barietai k psaxnei gia kati kalutero..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. xaxaxa!!!Exei na kanei me ta standar sou Mandy...kai den mporei kaneis na sta diamorfwsei h na sta allaxei...einai san na sou lew oti maresei na trww fraoules kai na mou les na sumvivastw me kerasakia...kala kai ta kerasakia alla emena oi fraoules m'aresoun...panta se logika plaisia,pou h logikh gia ton kathenan diaferei!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. geia sou Mandy!
    Mporw na se rwtise gt to les auto?gt to pisteueis?
    gt dld den tha mporouses na eisai me kapoion pou den milaei agglika opws esu?
    tha ntreposoun gia auton ?kai pou einai mazi sou?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Mandy egw den milaw agglika kala alla milaw teleia Italika.

    Poios einai anwteros egw 'h esu?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Tha symfvnhsw me th Sofia...alla auto den exei na kanei apolyta kai pali me to morfwtiko epipedo...exei na kanei me thn synaisthmatikh asfaleia pou tha mporesei na sou prosferei enas antras...kai an niwtheis oti den se plhrei logika apoxwreis!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Συμφωνω κι εγω με την Σοφια και τη Mandy εν μερει.. οχι ανωτερος σε μορφωτικο επιπεδο αλλα σε δεξιοτητες ζωης!!!!!!!!!!! Να ειναι η κολονα του σπιτιου βρε αδερφε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. natasa mou den ksxnao tpt...oloi pligonomaste alla pote den stamatame na niothoume kai na exoun sinaisthimata!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Δεν είναι θέμα υπεροψίας όμως. Η ζωή μου το καλοκαίρι αλλάζει γλώσσα και είναι λίγο ξενέρωμα να μην μπορείς να κάνεις χαβαλέ έστω με ένα λογοπαίγνιο με αυτόν που είσαι μαζί.
    Αν και σε κάποιους τομείς τα ελληνικά είναι αναντικατάστατα... (είμαι σίγουρη ότι θα συμφωνήσεις μαζί μου Νατάσα ;) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Anche io parlo poco d' Italiano :)
    Δεν ξέρω ποιος είναι ανώτερος, αλλά αν θες να είσαι από πάνω ντε και καλά δεν θα σου χαλάσω το χατήρι :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ένας που δουλεύει στον δήμο καθαριστής δρόμων και μια ιατρός τι μέλλον έχουν?

    Ένα φαινομενικά ακραίο παράδειγμα που όμως δείχνει την τάση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Exw gnwrisei anthrwpous pou gia na prostatepsoun ton euto tous 3exnoun pws einai na niwtheis...kai aporw pws to kanoun...kalo einai na yparxoun kai oi duo gnwmones...kai to synaisthma kai h logikh!Twra to pws tha leitourgeis exartatai kathara apo emas...einai adiko omws na thes afaitheis kai na skas panw se toixo...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Your absolutely rigth Mandy... ;)
    xaxaxxa
    Ispanika kaneis milaei edw mesa?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αν θέλουν να έχουν μέλλον, μπορούν να έχουν μέλλον. Αν ξεκινήσουν βλέποντας ο ενας την αλλη σα γυναίκα και αντίθετα, η μία τον άλλο σας άντρα, έχουν μέλλον. Αλλά ή λέξη κλειδί είναι το "θέλω"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. to asximo einai oti panta ipirxan autoi oi diaxwrismoi.....plousios plousia morfomenos amorfotos kali douleia k ola ta sinafi....mou aresei pou oi ginaikes ithelan isotita me tous antres k twra ftanoun sto simeio na stelnoun kapoio mono k mono logo status k kala.....nomizw pws i douleia p kaneis den se xaraktirizei san atomo k kamia fora isws den se antiproswpeuei kiolas ti douleia tin kaneis gia na zeis apo auto ...... ara nomizw oti kala ekanes k tous pes pws den aksizei....giati otan autes oi ennoies mpainoun panw apo ta sinaisthimata tote pragmatika ta logia einai perita k nomizw pws auti i kopela den agapise pragmatika auton ton anthrwpo giati an itan etsi den tha ton xwrize etsi apla logo koinwnikou epipedou auta einai gia geliaaaaa .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ενας καθαριστης κ μια γιατρος δεν θα τα πανε καλα λογω χρηματικων απολαβων κ οχι λογω μορφωτικου επιπεδου.. Ο αντρας πρεπει να βγαζει εστω κι ενα ευρω παραπανω απο την γυανικα του..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Diabazontas ola ta parapanw sxolia,8ewrw pws einai adianoito 2 an8rwpoi oi opoioi exoun epileksei o ena ston allo, na xwrizoun logo 'diaforetikou morfwtikou epipedou'...einai asilipto kai polu travigmeno gia tin epoxi mas!!!!8a mou epitrepsete na pw pws auto sigoura itan apla i aformi!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. den xaraktirizei to epaggelma ton kathe anthrwpo...oi anthrwpoi xaraktirizoun ta epaggelmata....poios kserei pws enas katharistis kai mia giatros einai san xaraktires???? ara to mellon einai tholo... as doume kai ta astra mipws mas poun auta...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Μιχάλη μου, δεν έχει να κάνει με το πόσες γλώσσες γνωρίζει κάποιος. Εξήγησα και είπα ότι το μισό χρόνο η καθημερινότητά μου αλλάζει γλώσσα, από ελληνικά σε αγγλικά. Αυτή την καθημερινότητα θέλω να τη μοιράζομαι με τους ανθρώπους μου όπως τη ζω.
    Αν αυτό δεν ήταν εφικτό, φαντάζομαι ότι δεν θα μου ήταν εύκολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Re gwgw ti eipes twra? Giati prepei na bgazei opwsdhpote ena euro parapanw?
    pali kala paizei rolo mono to an8rwpino stoixeio.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Gwgw symfvnw me to skeptiko pou to les...alla ekeines pou vgazoun perissotera den exoun dikaiwma na einai me kapoion "katwtero" oikonomika dhladh?To thema einai pisteuw na mhn tous eunouxizeis psixologika xtypwntas oti esy vgazeis perissotera...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Συμφωνώ με τον Mixali σε αυτό. Ούτε εγώ το θεωρώ βασική προϋπόθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Γιώργο μήπως εκτός από το μορφωτικό επίπεδο είχε να κάνει και με το οικονομικό επίπεδο μεταξύ τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αυτό Jay είναι κάτι που τέθηκε μόλις τώρα?

    Είναι λοιπόν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ο αντρας εχει πολυ συγκεκριμενες ιδεες σχετικα με τον αντρισμο του.. δεν το επιτρεπει στον εαυτο του να προσφερει οικονομικα λιγοτερο απ οτι η γυναικα.. κ αυτο δεν εχει σχεση με το αν η γυναικα που εχει πλαι του το χτυπαει. το νιωθει απο μονος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ωραια λοιπον αντρες κ γυναικες διαφωνουμε ας επιχειρηματολογησουμε σε αυτο.. ακουμε αντρες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Προσωπικά το μορφωτικό επίπεδο δε μου λέει κάτι, δεν σε κάνουν τα πτυχία άνθρωπο αλλά η παιδεία κι ο χαρακτήρας που βρίσκεις μέσα σου. Από την δική μου εμπειρία έχω καταλάβει ότι οι χρηματικές αποβολές είναι κάτι πολύ σημαντικό. Οι μεν άντρες θεωρούν προσβολή, αν μπορώ να το πω έτσι, να βγάζει η σύζυγος περισσότερα ή να έχει περισσότερα περιουσιακά και για τις δε γυναίκες είναι σημαντικό είναι σημαντικό να ασιθάνονται ασφαλής από τους άντρες τους σε αυτό το θέμα... Και μου κάνει εντύπωση την σήμερον ημέρα να ακούω ακόμα "μην είσαι χαζή βρες κανά αρχιτέκτονα κι όχι μάγειρα" και εντάξει δέχομαι να μου το λέει η θειά μου από το χωριό που είναι και κάποιας ηλικίας και της παλιάς σχολής αλλά να το ακούω από συμφοιτητή μου;
    Επίσης δυο πρώην μου είχαν θέμα σε αυτό κι αυτόι προκαλούσε πολλές τριβές και τύψεις! Γιατί να αισθάνομαι τύψεις αν έχω κάτι το παραπάνω από αυτούς όταν εμένα δε με απασχολεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Έχει λοιπόν; Θα φανεί με την πορεία της σχέσης; Ή είναι απλά στο χαρακτήρα μας και στα πιστεύω μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Gwgw duo tous exoume shmera...pou einai o Xrhstos shmera oeo?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ελα ντε που ηταν κ τοσο μαχητικος.. λειπει κ ο ποιητης μας ο Doctor Love..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Νatasa Δυστυχώς δεν υπάρχουν πολλοί άντρες στην παρέα οπότε θα εκφράσω την υποκειμενική άποψή μου και ας υπολογιστή το ποσοστό σφάλματος που της αναλογεί.

    Πιστεύω πως στους άντρες το μορφωτικό, κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο κάποιας δεν παίζει κανέναν απολύτως ρόλο ειδικά σε μικρότερες ηλικίες. Μεγαλώνοντας θα μπορουσε να έχει κάποια σημασία αν η θέση του άντρα κοινωνικά ήταν αναβαθμισμένη, με αποτέλεσμα να λειτουργεί σαν "βιτρίνα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Τι εννοεις βιτρινα? Και μικροτερες ηλικιες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Poly swsta Giwrgo...ara kai emeis giati na niwthoume enoxes an apla etyxe na vgazoume perissotera apo esas h mporei na exoume megalytero morfwtiko epipedo apo esas?Kai milaw panta se logika plaisia...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Γωγω εννοώ κάτω των 30 και την φιγούρα που θα έκαναν κάποιοι έχοντας τες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Natasa δεν έχω πει πουθενά σήμερα πως οι γυναίκες θα έπρεπε να αισθάνονται ενοχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. οκ στην ηλικια θα συμφωνησω.. η βιτρινα δεν μου αρεσει.. θες να πεις δηλαδη οτι οι αντρες κανουν φιγουρα με τα λεφτα τους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Όχι Γωγω, με τα λεφτά των γυναικών που κυκλοφορούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Νομίζω πως είναι κάτι που τους απασχολεί πάντως και νομίζω ότι το σκέφτονται γενικά οι άντρες κάτι τέτοιο όταν μια σχέση σοβαρεύει... Καθαρά εμπειρικά κι όχι μόνο από δική μου εμπειρία. Και φυσικά Νατάσα δεν θα έπρεπε να αισθανόμαστε ενοχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. den anaferomai se sena proswpika Giwrgo...genika milousa,giati yparxei kai ayth h merida antrwn!!!Opws yparxei kai h merida gynaikwn pou to mono pou tous noiazei kai ws vasiko krithrio epiloghs syntrofou einai oi oikonomikoi poroi...ti amaxi exoun...posa vgazoun kai pou douleuoun...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. nomizw pws exoyme mplexei to morfwtiko epipedo, to koinwniko status ,tis oikonomikes apolabes,thn synaisthimatikh nohmosynh kai to iq kai ta exoyme kanei mpaxalo...egw otan gnwrizw kapoion den me apasxolei tipota apo ola ayta ,toso sthn arxh osos kai sth exelixh ths sxeshs...de thelw na epektathw, gia na mh me peite prostyxh....opoios katalabe,katalabe...eytyxws otan anamesa se dyo anthrwpoys prokypsei to erwtiko stoixeio opoia glwssa ki an milane,opws kai na thn milane sigoyra mporoyn na epikoinwnhsoun kai na thesoyn stoys gyrw oria prokeimenoy na prostatepsoun th sxesh kai ton syntrofo toys

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Αυτό που λες Γιώργο ισχύει και για τα δυο φύλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. auto prospathousa loipon na exhghsw se mia gnwsth mou...giati o dikos ths thn ekane na enoxh gia ta xrhmata pou eixe...kai ekane ta panta gia na thn ypovathmisei kai na einai apo panw...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. mairh panagiwtara δεν θα διαφωνήσω μαζί σου καθόλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. οποτε καταληγουμε στο συμπερασμα οτι οι αντρες δινουν σημασια στην φιγουρα.. οποτε αν η συντροφος τους εχει κ 1 ευρω παραπανω χαλαει η φιγουρα τους.. οι γυναικες δεν κοιτανε την φιγουρα αλλα την ουσια.. ( οταν λεω αντρας κ γυναικα αναφερομαι στο κανονα κ οχι στις εξαιρεσεις, μην ειμαι κ ισοπεδωτικη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Νατασα αυτός είναι για κλωτσιές όπως είπε νωρίτερα ο Μιχαλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Μαρια Βαλσαμη18 Νοεμβρίου, 2009 02:03

    Καλησπερα σε ολους.....
    Αρχικα θα ηθελα να τοποθετηθω προσωπικα και να σας πω οτι για μενα...δεν εχει τοσο αξια..αν το μορφωτικο επιπεδο του συντροφου μου ειναι ανωτερο η κατωτερο απο το δικο μου...η αν βγαζει περισσοτερα χρηματα η οχι απο μενα...για μενα ενα εχει αξια...ΝΑ ΤΟΝ ΘΑΥΜΑΖΩ!!!!!!!!
    Ειτε ειναι μορφωτικα κατωτερος..ειτε να εχει κατωτερο οικονομικα πλαφον απο το δικο μου...εγω αισθανομαι ερωτευμενη...ενθουσιασμενη...γοητευμενη..αν τον εχω ψηλα και τον θαυμαζω...ειτε γιατι κοινωνικα ειναι εκει που τον θελω..ειτε γιατι σε προσωπικο επιπεδο και συναισθηματικο με καλυπτει....
    Η αληθεια ειναι και το παραδεχομαι..οτι εχει τυχει συχνα στο παρελθον..να ''μειωνω''συντροφο μου και να τον''διορθωνω''οποτε μιλουσε..αλλα αυτο γινοταν...πολυ απλα γιατι δεν τον θαυμαζα αρκετα....ολες εχουμε τοποθετησει καπου τον εαυτο μας..και αναζητουμε το ιδανικοτερο...εχει να κανει με το τι αξια δινουμε..εμεις..σε εμας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. «να ''μειωνω''συντροφο μου και να τον''διορθωνω''οποτε μιλουσε..αλλα αυτο γινοταν...πολυ απλα γιατι δεν τον θαυμαζα αρκετα»


    μπορείς σε παρακαλώ να το εξηγήσεις λίγο περισσότερο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Na ton thavmazw...lexh kleidi Maria!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Μαίρη συμφωνώ απόλυτα μαζί σου σε αυτά που γράφεις... Από την άλλη, το θέμα που τέθηκε εδώ είναι μια πραγματικότητα δυστυχώς.
    Κι αυτό που είπε η Μαρία είναι πολύ σωστό, ο θαυμασμός κι η εκτίμηση που τρέφουμε για τον σύντροφο μας... Και μακάρι να είναι αμοιβαίο...
    Αλλά αν ο άλλος κόμπλεξ κατωτερότητας τότε αρχίζουν τα άλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Λοιπον, επειδη ολα τα λεμε πολυ ρομαντικα.. θα σας πω οτι εχω κεντρο λογοθεραπειας.. κ αυτη την στιγμη λογω της κρισης αρκετοι γονεις χρωστανε χρηματα.. παντα μα παντα οι γυναικες ερχονται να πουν πως δεν εχουν λεφτα.. οι αντρες ποτε.. αυτο δεν ειναι τυχαιο!!!! επισης θα σας πω οτι αυτο που λεμε επικοινωνια ειναι πολυ ευρυ.. και δυστυχως πολλοι ανθρωποι εχουν ερωτευτει, αγαπησει, εχουν κανει οικογενεια κ δεν εχουν επικοινωνησει ποτε στην ζωη τους.. δεν θελω να μαθω ξερολας.. αλλα ειναι η δουλεια μου, το αντικειμενο μου κ το γνωριζω.. οποιος διαφωνει ας ερθει μια μερα στο κεντρο να δει κ να ακουσει.. και μετα ας συνεχισει να διαφωνει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. η διορθωση εμενα μου αρεσει.. αν κανω λαθος θελω να με διορθωνουν για να γινω καλυτερος ανθρωπος.. οποιος δεν με διορθωνει δεν με αγαπα.. η διορθωση πορει να γινει με πολλους τροπους.. ασχημα κ καλα.. η καλες διορθωσεις λοιπον ωφελουν.. οι ασχημες δεν οδηγουν πουθενα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. σορυ για τα ορθογραφικα κολλησε το pc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Γωγώ τώρα που θα μαζέψω έναν λόχο και θα έρθουμε στο ιατρείο σου θα σου πω εγώ!


    Για πες Διεύθυνση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. O thavmasmos pou eipe h Maria den nomizw oti eixe na kanei me to oikonomiko epipedo...thaumazeis ena anthrwpo gia polla pragmata...gia ton tropo pou epikoinwnei...pou kineitai anamesa se allous...o tropos pou steketai dipla sou opoio morfwtiko h oikonomiko epiepedo kai na exei,gia thn epimonh tou epishs se kapoia pragmata...kai gia polla alla sta dika sou ta matia einai arketos/h gia na einai dipla sou!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Μαρια Βαλσαμη18 Νοεμβρίου, 2009 02:19

    Βεβαιως και μπορω να στο εξηγησω Γιωργο....
    Ημουν πολυ μικροτερη(δεν το θετω ως δικαιολογοα,αλλα ως πληροφορια)..και ημουν αρκετα χρονια με το παιδι αυτο..πολυ καλος..πολυ γλυκος...αλλα...δεν ηξερε να εκφραζεται...εκανε συντακτικα λαθη...και..οποτε τσακωνομασταν...καλως η κακως..εγω τον χτυπουσα εκει που ποναγε.Μεγαλωνοντας διαπιστωσα..οτι το προβλημα δεν το ειχε εκεινος αλλα εγω..εγω θεωρουσα οτι μου αξιζει κατι καλυτερο(δεν εννοω επειδη δεν ηξερε να μιλαει...γενικα μιλωντας...απο αποψη..κοινωνικου-μορφωτικου επιπεδου)...και επειδη δεν τον θαυμαζα..γιατι σε τιποτα δεν τον θεωρουσα καλυτερο μου...ξενερωνα με το παραμικρο....αλλα καλως η κακως ηταν επιλογη μου..και επειδη ειμαστε οι επιλογες μας...καταλαβα..οτι επρεπε πολυ απλα να τις αλλαξω...και αυτο εκανα....
    Και επειδη εχω υπαρξει και στην αντιθετη πλευρα κατα μια εννοια...εννοωντας..οτι εχει υπαρξει ανθρωπος που με εχει απορριψει γιατι θεωρουσε το επαγγελμα μου..καπως υποτιμητικο...ασχετως αν εβγαζα τα 3πλασια απο εκεινον..θα ερθω και θα πω..οτι ειναι υγιες...να αποζητουμε το καλυτερο για μας...και να το διεκδικουμε..δεν ειναι κακο...αρκει να ξερουμε τι ακριβως ζηταμε...εγω..απλα εναν αντρα που θα τον θαυμαζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. να πω κ τηλεφωνο?χαχαχχαχααχ .. λυπαμαι που ημουν απολυτη και σκληρη.. και προφανως εκοψα την φορα ολων σας.. αλλα ας βγει κατι απο αυτο αληθεια κοιταξτε γυρω σας.. φιλους, συγγενεις και γνωστους σας.. και πειτε μου αν εχω αδικο.. εκτος αν ολοι οι προβληματικοι εχουν ερθει στο δικο μου ιατρειο.. αν εχω αδικο πειτε το.. θα γινω καλυτερη.. ευχαριστω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Μπορώ να καταλάβω τι εννοείς, όμως αυτό δεν το θεωρώ ενδεικτικό. Στο χωριό μου, οι μοναδικοί ιατροί είναι οι γονείς μου και ήταν πολλές οι μητέρες οι οποίες έφευγαν χωρίς καν να ρωτήσουν αν χρωστάνε κάτι... Και δε μιλάμε για τιμές Αθήνας... Θέλω να πω ότι αυτοί που δεν λένε τίποτα, απλά δεν έχουν τσίπα, ενώ αυτοί που είναι ειλικρινείς το λένε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Μιχαλη παλι στο ψαρεμα το μυαλο σου.. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Συμφωνώ Νατάσα. Θέλεις να εκτιμάς και να θαυμάζεις αυτόν που έχεις απέναντι σου... Για όλα αυτά που είναι, για όλα αυτά που σου γεννά να αισθάνεσαι, για τον τρόπο σκέψης του, τα λόγια του... Για πολλά, πολλά ακόμα όπως βεβαίως και να αισθάνεσαι ότι σε εκτιμά και σε θαυμάζει κι εκείνος μην το ξεχνάμε αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Όποτε λοιπόν
    η δουλειά δεν παίζει τόσο ρόλο....
    τα χρήματα δεν παίζουν τόσο ρόλο (εκτός απο Γωγω)
    τα σπίτια, τα αμάξια δεν παίζουν τόσο ρόλο

    αρκεί να τον θαυμάζετε. Σωστό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Etsi opws to etheses Giwrgo mou thimises tis atakes twn goniwn mas pou lene...na einai kalo paidi kai na mhn einai tempelhs parolo pou theloun na einai ekatomyriouxos!xaxaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. H alhthia einai oti oloi mas theloume kati parapanw apo auto pou mas exoun mathei...kai milaw gia makroprothesma!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Εμένα μου είπαν να είναι καλή, γλυκιά, να ξέρει να μαγειρεύει...

    και κάπου εδώ οι ελπίδες χάθηκαν!!

    χαχαχαχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Μαρια Βαλσαμη18 Νοεμβρίου, 2009 02:39

    Θα συμφωνησω με τη Mandy,δεν ''αρκει''ειναι στο τοπ 5....γιατι πολυ απλα...για να τον θαυμαζουμε..πρεπει να τελει και καποιες προυποθεσεις..διαφορετικες για την καθεμια μας..απλα ο θαυμασμος ειναι το αποτελεσμα...αρα...ως συναρτηση αυτου....ειναι και η επιλογη μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Να είμαι με κάποιον ο οποίος να έχει την τέλεια δουλειά, να είναι εκατομμυριούχος, να έχει 4 σπίτια και το καλύτερο αμάξι αλλά να μην τον αγαπώ και να μην τον εκτιμώ; Όχι... Νιώθω ότι ξεπουλιέμαι έτσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Καλά είστε... Εμένα μου είχε πει η μάνα μου "πάρε όποιον θες, αρκεί να μην είναι κανένας άπλυτος"... Ποτέ δεν κατάλαβα τι εννοούσε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Μandy άπλυτος? Με λίγο σεξ μετά θα πάει και για μπάνιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. kai an ton agapas kai exei ola auta Jey?Den nomizw oti tha se xalasoun...xaxaxa
    Mandy kaneis den mporei na katalavei ti ennooun autoi oi goneis!!!Profanws mporei kai na ennoun omws oti tha theloun na doun to paidi tous me kati parapanw h iso apo oti sou exoun prosferei ekeinoi...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Εδώ που τα λέμε η απλυσιά δεν αντέχεται Mandy :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Έννοείται Νατάσα, δε νομίζω καμιά και κανέναν να τον χάλαγε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. mpiax...aplusia...opws kai oi sofes mamades mas emathan pws h kathariothta einai kai h mish arxontia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Pantws pragmatika exw gnwrisei antrwpous pou pio poly tous endiaferei to E9 apo to ti einai pragmatika o allos...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί είναι η μισή!

    Επίσης ποτέ δεν κατάλαβα γιατί ενώ προσέχω τα ρούχα μου, μετά θα έχω τα μισά!!!

    Τόσο άχρηστος θα είμαι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Μαρια Βαλσαμη18 Νοεμβρίου, 2009 02:54

    Αυτοι οι ανθρωποι Νατασσα...δεν θα μπορεσουν ποτε να νιωσουν πληρεις...συναισθηματικα...πολυ απλα...γιατι δεν θα τους ενδιαφερει...αλλη κατηγορια ανθρωπων...που και παλι σεβαστο..ειπαμε οτι θεωρει ο καθενας αξιο για να υπαρξει στη ζωη του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Οντως Νατάσα, το παγκόσμιο lobby γονέων και κηδεμόνων έχει δικό του κώδικα επικοινωνίας. Θα τη ρωτήσω το πρωί να μου λυθεί και η απορία πάραυτα.
    Γιώργο εσύ πιστεύεις ότι κυριολεκτούσε όταν έλεγε "απλυτος";

    Θα φύγω να μπω επιτέλους για μπάνιο με κάτι τελευταίο. Όλα είναι μέσα στο μυαλό μας. Και δεν αρκεί να το καταλάβει κανείς αυτό για να το αλλάξει. Χρειάζεται πολύ τέχνη για να παραμυθιάσεις τον ίδιο σου τον εαυτό σχετικά με τα θέλω και τα πρέπει σου. Και ότι στην τελική αυτό που μας τα χαλάει όλα είναι η ανάλυση.
    Αν είστε ακόμα εδώ όταν γυρίσω έχει καλώς. Αν όχι, καληνύχτεεεεεεεεεες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. αχρηστος δεν θα εισαι.. αλλα αν ισχυει οτι λεει ο λαος.. να μην προσεχεις να λεφτα σου.. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Πάντως Γιώργο οι παλιοί πολλές φορές οι παλιοί αποδεικνύονται σοφοί ενίοτε...
    Νατάσα κι εγώ ξέρω και δεν είναι λίγοι κι αυτό μου κάνει εντύπωση γι' αυτό και ρώτησα αν τίθεται και οικονομικό θέμα πριν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. thn allh mish ,giwrgo mou, th xaneis katharizontas...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Γωγω καλή ιδέα! Πάω να τα βγάλω απο το χρηματοκιβώτιο! Ορίστε μια έξυπνη μέθοδος οικονομίας...

    mandy παρανόηση καλή συνέχεια!!

    mairh panagiwtara κ αν έχεις οικιακή βοηθώ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Xerw egw vre Jey...ti na pw?Giati to allo ratsistiko...h perioxh pou meneis?pou ti vazeis...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. sygnwmh pou oi goneis epelexan na ftiaxoun spiti se perioxh v.proasreiwn...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Α ώστε γι αυτό οι άντρες δεν πρέπει να ρωτάμε που μένετε όταν σας την πεφτουμε!! δεν είναι θέμα μη πρωτότυπου, είναι ρατσιστικό!!!

    χαχαχαχα


    (μην αλλάξουμε θέμα! απλά κόλλαγε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. an exeis vrei kalh oikiakh vohthw...systhse th mou kai emena Giwrgo...xaxaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Όχι γιατί θα την παντρευτώ και είναι ΔΙΚΗ ΜΟΥ! Που να βρεις την σήμερον ημέρα γυναίκα που να κάνει τα πάντα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. mmmm....ti thes na peis oti den kanoume doulies kai oti den xeroume na mageireuoume?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Α καλά Νατάσα εγώ δε μένω βόρεια προάστεια αλλά Νέα Σμύρνη και πολλοί μου την λένε... "ααα ελιτίστικη περιοχή..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Σε πληροφορώ πολλές Γιώργο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Μαρια Βαλσαμη18 Νοεμβρίου, 2009 03:17

    Την θελω και γωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω..Νατασσα μετα απο σενα φυσικα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Και ποιος τα κάνει Γιώργο εεεεεεεεεε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Nai Giwrgo alla oxi oles...entaxei Maria tha ftiaxoume ths meres...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Όσο ζεις μαθαίνεις τελικά!

    Σήμερα ανακαλύψαμε πως υπάρχει η γυναίκα νοικοκυρά! ένα είδος που ήταν εξαφανισμένο στο πέρας των χρόνων..

    Να το δημοσιεύσουμε και στο Facebook να χαρεί κ ο κόσμος ρε παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. xa xa xa...gelasame!!!H kalh noikokyra einai doula kai kyra... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. gynaika noikokyra akoysa... me fwnaxe kaneis? edw mairh panagiwtara..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. plenw skoypizw katharizw kai m;ena xeri xylo kanw kai ta tzamia...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. εσύ είσαι η mairy panagiwtara !!! Τα κάνεις ολα και συμφέρεις!

    Και όσες δεν έχετε δει το τραγούδι στην μαύρη λίστα να το ακούσετε και να έρθετε ανανεωμένες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. eyxaristw to koino moy , toys goneis moy , ton aztenth moy kai ...thn natasa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Timh mou Mairh...kai akolouthw to paradeigma sou!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Το βίντεο δεν έπαιζε αλλά το άλλαξα! Τώρα παίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Μπα μπα τι βλέπω??? Είδατε πως πρεπει να είναι οι γυναίκες σήμερα και λακίσατε ε?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Όπως λέει όμως στο τραγούδι "δεν είμαι τίποτα το σπέσιαλ, το καταπληκτικό, είμαι αυτό που λέμε δείγμα τυπικό". Άρα πως προκύπτει ότι έχουν εκλείψει;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Γιατί αυτή όταν το έλεγε αυτό mandy μας, ήταν το 1990 !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Που το θυμήθηκες αυτό το τραγούδι;; Απαπα...
    Γιώργο να σ' έβλεπα στην θέση της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Kala den exoun allaxei kai toso poly ta pragmata Giwrgo...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. To έχω βάλει καιρό... Από τότε που συζητήσαμε για τις αλλοδαπές που σας παίρνουν τους άντρες!!

    χαχααχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. πνεύμα αντιλογίας...τς τς τς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Δυστυχώς Νατάσα... Οι άντρες να τα ακούν αυτά... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Όσο και να κάνετε τις αγελαδίτσες που είναι και χαριτωμένες... ετσι είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Nai kai mas tous pairnoun panw apo ola giati einai kales noikokyres....apo auto 3elogiazontai mwre oi antres...kai egw pou tous eixa parexhghsei...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. εμ πως... άντε, μάθατε κ εσείς κάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. nai swsta...koitoun kai to morfwtiko tous epipedo...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. χαχαχαχαχα! Νατάσα ζωγράφισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Μάθατε πως οι άντρες κατα βάση είναι της ποιότητας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Ναι σωστά γι' αυτό μετά σας παίρνουν τα λεφτά και λακάνε και μετανιώνουν που άφησαν την Ελληνίδα γυναίκα τους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. Τώρα που έμαθα αυτό το μεγάλο μυστικό για τους άντρες μπορώ να κοιμάμαι ήσυχη.
    Αλήθεια Γιώργο... Σε ποιο σημείο της φράσης "Τώρα ψάχνω μια ξανθιά με μεγάλο στήθος" -για να μην το μεταφέρω αυτούσιο- κρύβεται η αναζήτηση της ποιότητας??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. Tι? Δηλαδή αυτό που περιγράφω... δεν είναι ποιότητα????


    χαχαχαχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Mathame oti stis sxeseis gia tous pio pollous den exei shmasia to morfwtiko kai oikonomiko epipedo...oti o thaumasmos pros to proswpo tou allou einai poly shmantiko!!!
    Aaaa...akoma oti o Giwrgos tha pantreutei thn oikiakh vohthw tou...oti oi gynaikes exoun papsei na einai noikokyres shmera enw to 1990 yphrxan oi gynaikes patinia...kai oti akoma oi allodapes telika mas pairnoun tous antres giati einai einai morfwmenes noikokyres!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. ναι Νατάσα αλλά έχουν ένα μειονέκτημα.... το παστίτσιο τους δεν θα είναι ποτέ σαν της μαμάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. Μαρια Βαλσαμη18 Νοεμβρίου, 2009 04:27

    ΜΜΜΜΜΜΜΜΜ....Ευτυχως..που διαλεγετε γυναικες..με τα σωστα κριτηρια....:)))))))
    Και εσεις τις θαυμαζετε ε?????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Meta apo mia tetoia analysh...mporw na koimamai yshxh kai na niwthw eutuxhsmenh kai eugnwmwn pou oi allodapes prosferoun tetoio ergo kai tha prepei na ginontai paradeigma pros mimish...oson afora Mandy gia th frash "Τώρα ψάχνω μια ξανθιά με μεγάλο στήθος" ,profanws tha ennoun psaxnw mia morfwmenh kai kallierghmenh 3anthia me megalo sththos gia thn kalh anaptyxh twn paidiwn mou....giati agaph mou oi antres skeftontai poly mprosta!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. Μπράβο Νατάσα είναι ακριβώς έτσι...

    Έχεις καταλάβει τους άντρες απόλυτα!!!

    Λοιπόν εγω θα σας καληνυχτίσω....

    Αν συνεχίσετε... καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Το θέμα είναι να έχουμε κάποιον να διαφωνούμε! Εμείς συμφωνούμε μεταξύ μας... Αφού φεύγει και ο τελευταίος των Μοϊκανών σημαίνει ότι κερδίσαμε τη μάχη για απόψε.:)
    Καληνύχτες ppl :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Mαρια Βαλσαμη18 Νοεμβρίου, 2009 04:41

    Καλημερες και απο μενα..χαιρομαι για τα συμπερασματα που βγαλαμε κα που καταληξαμε στα ''θελω''ακριβως και των δυο φυλλων..:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. Den pisteuw oti einai etsi oi antres...katalavaineis fantazomai th dosh xioumor pou to eipa...Kalhnyxta loipon!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. Kalhnyxta koritsia!!!Rantevou thn Kyriakh...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. hello there!sxetika me to themataki auto pou exeis thesei ws thema sizitisis egw tha sumfwnisw en merei!dld mia fili foititria nomikis ta eixe me ena paidi katoxo apolutiriou lukeiou!prosfata xwrisan logw diaforwn pou eixan sta endiaferonta tous...k egw sumfwnisa apoluta mazi ths!gt otan 2 anthrwpoi exoun teleiws diaforetika viwmata einai fusiko na epelthei i sigrousi!
    xthes vevaia akousa tn apopsi mias allis filis gumnasmenis full k kata ta legomena twn antrwn "mounara"(apaisia ekfrasi kat eme:P) i opoia anefere gia mia gnwsti oti ta eftiaxe me ena mpazo gt mexri ekei mporei!k edw erxetai i alli diastasi tou thematos..oi anthrwpoi einai poluepipeda onta!mporei na exoun kapoies idiotites pou na sugrouonte me ta dika mas standard opws na mn exoun panepistimiaki morfwsi,h na exoun 5 kila epipleon,h akomi na einai allodapoi..alla mesa se auto to sunothileuma tous pou onomazetai proswpikotita na exoun alles polu kales ptixes tis opoies apla epifaneiaka aporripsame!
    ps.ekthesi idewn egrapsa pali!xaxa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. Προσπαθώ να σκεφτώ ποια διαφορά μπορεί να έχει αναπτύξει η φοιτήτρια νομικής σχετικά με τον κάτοχο απολυτηρίου και ειλικρινά δεν μπορώ να σκεφτώ άλλη από το να μην μπορούν να διαβάσουν μαζί Νομικό Δίκαιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. nai kala i sigekrimeni foititria nomikis einai k ligo vlameni k ligo dithen..apla egw sumfwnisa mazi ths epeidh mou periegrapse kapoies katastaseis opws to gegonws oti auti ithele na dieurinei k na ikanopoihsei to polistiko ths epipedo me to na paei na dei ena psagmeno theatro k ekeinos diafwnouse epeidi den to kateixe!pisteuw oti to provlima tous opws k to provlima twn perissoterwn zeugariwn simera einai oti den endiaferontan arketa wste na kanoun kapoies upoxwriseis...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. ego pistevo oti thn paidia kai to koinoniko epipedo to lambanounme apo thn oikogeneia mas... kai episeis pistevo oti to panepistimio apla se ekpaidevei na eisai kalos sto sugkekrimeno antikeimeno pou apofasizei na spoudaseis...tipota perissotero..

    ΑπάντησηΔιαγραφή