The official language of blog is Greek so if you want to translate it, you must choose to translate from Greek to your language...




Συζήτηση μεταξύ των μελών...
Πέμπτη 05/11/2009






Αν κάνει σεξ ένας άντρας και μια γυναίκα και την επόμενη μέρα δεν θέλουν να τηλεφωνήσουν...
Τι πιστεύετε πως μπορεί να σημαίνει αυτό?




Μην ξεχνάμε να βάζουμε όνομα στα σχόλια μας...
(Yποβολή σχολίου ως ---> Όνομα/διεύθυνση URL ---> Γράφουμε όνομα ---> Αφήνουμε την Διεύθυνση URL κενή ---> Συνέχεια)

________________________________________________

102 σχόλια:

  1. Πιθανότατα να είναι αποτέλεσμα κακής εντύπωσης ή θα μπορούσε να είναι και τυχαίο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εφόσον "δεν θέλουν" πάει να πεί ότι κάνανε ότι κάνανε και τέλος... πάνε για άλλα! εκτός εάν είναι και οι δύο τόσο εγωιστές που δεν παίρνουν τηλέφωνο περιμένοντας για το ποιός θα πάρει πρώτος ώστε να μη φανούν "λιγούρια"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. tipota den einai tuxaio se auth thn zoh...ola sumvainoun gia kapoio logo....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. shmainei pws ekane sex, goustare alla de thelei na thlefwnhsei!!!!oi adres einai polu pio aploi sth skepsh apo tis gynaikes!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Polu pithanon nai,na einai apotelesma kakhs entupwshs..Tha mporouse omws na einai kai epilogh tou..Na vrethei dhladh me kapoion mono gia sex xwris na thelei perissotera,fovoumenos/h thn opoiadhpote ekseliksh..H apo thn allh h vradia auth na htan epakoloutho apo methusi kai thn allh mera na exei metaniwsei gia auto pou egine...:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα μπορούσε να είναι απλά μια κακή σύμπτωση και να συνεχιστεί η γνωριμία κανονικά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. kaneis de kanei sex kai to metaniwnei meta giati ekeinh th stigmh to thele oso methysmenos kai na tan! sex einai, oxi katanagastiko ergo so...!eksartatai kathara me ton xarakthra tou anthrwpou kai to ti zhta ekeinh thn periodo pou dianuei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Α. Δεν πέτυχε το γλυκό ή για έναν από τους 2 ή και για τους 2
    Β. Δεν έχει τα κότσια κάνεις από τους 2 να ρίξει τον εγωισμό του και να πάρει τηλέφωνο
    Γ. Ήταν απλά ένα one night stand

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Pisteuw pws kapoies fores isws h prwth epafh na mhn einai kai h idanikh logw tou oti den exeis to xrono na gnwriseis ton allo kalutera..merikes fores to sex anamesa se 2 atoma ginetai kalutero otan exeis to xrono na peiramatisteis mazi tou..na katalaveis ti thelei kai ti tou aresei...opote den einai kako na dineis ton allo mia deuterh eukairia..tora an deis oti kai tis epomenes fores den einai auto pou epithimeis tote kalutera na ton diagrapseis!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν είναι υποχρεωτικό να πάρει κάποιος τηλέφωνο την επόμενη μέρα... δεν το γράφει κάποιος νόμος. Το γεγονός ότι μπορεί απλά να τύχει ?? Δεν θα το έλεγα "κακή" σύμπτωση ... άπλα μια σύμπτωση.. τυχαίνει καμιά φορά και αυτό.. για πολλούς και διάφορους λόγους.. εξάλλου μπορεί να τηλεφωνηθούν τη μεθεπόμενη μέρα.. και ούτω καθεξής ..δε χάθηκε και ο κόσμος!!! Η γνωριμία σαφώς και μπορεί να συνεχιστεί κανονικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. To thema me to poto einai oti an exeis piei polu ola sou fainontai omorfa!!Opote nai ekeinh th stigmh logika to theleis...thn allh mera omws pou eisai sober ta vlepeis ta pragmata alliws..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δεν "θέλουν" η απλα δεν τηλεφωνούν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. tin methepomeni theloun????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έχω ακούσει την άποψη απο γυναίκα που μου έχει πει:

    Αν δεν με πάρει τηλ την επόμενη μέρα τον θεωρώ ξεγραμμένο. Τι λέτε?

    Υ.Γ : Αν είναι δυνατόν οι ανώνυμοι, αν δεν θέλετε να βάλετε το όνομα σας, να βάζετε έστω ένα nick name ώστε να καταλαβαίνουμε ποιος λέει τι...

    Για να μπορούμε να σας δίνουμε και απαντήσεις. Ευχαριστώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νατάσα δεν βάζω περιορισμό, θέλω να αναλύσουμε όλες τις εκδοχές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. fysika siga mhn katsei na skasei re george! mia gynaika borei na brei kapoion polu pio eukola apo oti to aditheto.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Dhladh re George auth pou eipe oti an den thn parei thlefwno thn allh mera ton exei ksegrammeno kai kalo na htan to sex etsi kanei???Ts ts ts ts...gunaikes!!!!Re koritsia mhn trwte tetoia kollhmata!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ελευθερία ;-)05 Νοεμβρίου, 2009 00:52

    γιατί να μην θέλουν τη μεθεπόμενη?? κάτι μπορεί να τους έτυχε την επόμενη και να μην πήραν τηλέφωνο.. γιατί κολλάμε σε κάτι τέτοια δεν το καταλαβαίνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πραγματικά χαίρομαι που βλέπω "άνετες απόψεις" αλλά....

    Μήπως όταν σας συμβαίνει... Ξεχνιέστε λιγάκι...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ελευθερία ;-)05 Νοεμβρίου, 2009 01:05

    ίσως κάποτε σε μια πιo μικρή ηλικία ναι.. να ξεχνιόμασταν λιγάκι ή να παρασερνόμασταν από τα συναισθήματα .. αλλά καθώς περνάνε τα χρόνια και βάσει εμπειριών πιστεύω ότι δεν τίθεται τέτοιο θέμα..( προσωπική μου άποψη.. )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εγώ μιλώντας με κάποιους άντρες για το θέμα αυτό, έμαθα πως δεν θα τους ενοχλούσε αν δεν έπαιρνε η κοπέλα και προφανώς επειδή υπάρχει ένας άγραφος νόμος που τους λέει πως πρέπει να καλέσουν πρώτοι..

    Αρα από την μεριά των αντρών δεν τίθεται θέμα να ενοχληθούν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Όταν κάποιος από τους δυο ή και δυο δεν θέλουν να τηλεφωνήσουν...απόλυτα κατανοητό και χωρίς παραπέρα αιτιολόγηση! Αν πάρουμε την περίπτωση που ανέφερες πιο πάνω κατά τη γνώμη μου τη θεωρώ ακραία. Αν έχεις περάσει καλά με έναν άνθρωπο το προηγούμενο βράδυ και "θέλεις" να ξανά επαναληφτεί το θεωρώ χαζό να μην κάνεις μια κίνηση… Λίγο πολύ όλοι ξέρουμε αν ο άλλος έχει μείνει ικανοποιημένος και προς θεού δεν θα πέσεις στα μάτια του άλλου αν εσύ κάνεις την πρώτη κίνηση.. αναφέρομαι σε εμάς! Η επιβεβαίωση όταν υπάρχει είναι ωραίο να δίνεται…δεν θα θεωρηθούμε λυσσάρες και ούτε και εσείς λιγούρια! Γι’ αυτό ας παραμερίσουμε τους εγωισμούς και τα δύο φύλλα… Τα πράγματα είναι απλά εμείς τα κάνουμε δύσκολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γιατί το ότι δεν τηλεφωνούν την άλλη μέρα πρέπει να σημαίνει κάτι κακό; Κάποτε γνώρισα έναν τύπο, η γνωριμία συνεχίστηκε φιλικά... Ένα βράδυ βρεθήκαμε κι οι δυο μας κι η βραδιά εξελίχθηκε από τις πιο ερωτικές και για τους δυο μας. Έκτοτε συνεχίζουμε ακόμα να είμαστε φίλοι χωρίς να έχει γίνει κάτι παραπάνω... Γιατί πρέπει να κρύβεται πάντα κάτι από πίσω;
    Είναι θέμα τι αναζητάς στην δεδομένη φάση άρα one night stand ξεκάθαρα ή ίσως απλά δεν υπήρξε η ερωτική χημεία που περίμεναν για να συνεχιστεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ti ti mporei na niothoume an simvei auto einai allo thema..proswpika me peirazei ligo...den mporeis na kaneis simfwnia apo prin me ton allo oti tha einai one night stand..opote den ksereis ti tha simvei kai thn alli mera..an den se parei thl.mporei na skefteis oti gia auton htan mia arpaxth kai na niwseis kapws upotimitika,mporei na einai auto pou eipame oti den tou arese to sex mazi sou...oi antidraseis einai analogws me thn psuxosinthesh tou kathenos..kapoia oxi toso sinaisthimatikh mporei na to perasei etsi..na pei ela mwre kai ti egine..pame gia alla..emena me provlhmatizei kapoies fores auth h sumperifora..telos pantwn einai polla pou mporei na paizontai..pisteuw oti einai kai se ti fash tha me petuxei o allos....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. den mporw na dextw oti dyo atoma poy perasan kala ena vrady tha einai entelos adiafora thn epomenh mera......ara mallon den perasan kala kai dyo....an perasan kala sigoura tha xanavrethoun!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Jey, πως ειναι δυνατον να ζησατε μια πολυ ερωτικη βραδια και οι δυο με την ιδια ενταση κ να μην ξαναεγινε κατι? μου φαινεται περιεργο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. α μπραβο Χριστινα.. κι εγω αυτο πιστευω.. ποτε προλαβες κ το εγραψες? εισαι πιο γρηγορη απο εμενα.. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πιστεύω πως οι απόψεις που ακούστηκαν σχετικά με το ότι είναι φυσικό να υπάρξει επικοινωνία μετά από μία όμορφη νύχτα είναι σωστές.

    Παρόλα υτα πιστεύω πως αν δεν υπάρχει αντικειμενικό πρόβλημα όπως χιλιομετρική απόσταση ας πούμε, δεν έχουν λόγο να μην το ξανά κάνουν αν τους άρεσε...

    Συμφωνώ με την xristina δηλαδή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. kai h xiliometrikh apostash den leei tpt.ama theloun xanavriskontai!!!!!!!!!den yparxei den mporw...yparxei den thelw........!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πιο είναι το σημαντικότερο κλειδί στο να θέλουν επικοινωνία την επόμενη μέρα? Το σεξ σαν σεξ ασχέτως αν είναι πολύ καλό ή θα μπορούσε να είναι και κάτι διαφορετικό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Από το να σκέφτεσαι τι μπορεί να έχει συμβεί θα σου λυθεί η απορία να κάνεις εσύ μία κίνηση.. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει να περιμένουμε και να βγάζουμε συμπεράσματα χωρίς να ξέρουμε τι γίνεται.. Όπως δεν δικαιολογώ το ότι δεν πρόλαβα να στείλω έστω ένα μήνυμα γιατί είχα δουλεία.. δεν μπορείς να διαθέσεις 10 δευτερόλεπτα από το χρόνο σου να γράψεις κάτι... τι έχει σημασία το ξανά περάσεις καλά η να το χαλάσεις βγάζοντας άσχετα συμπεράσματα και βάζοντας φραγμούς στον εαυτό σου? Και επίσης συμφώνω με τη Γωγώ Οσον αφορά τη Jey... είναι αφύσικο να περάσεις τόσο καλα και να το αφήσεις ετσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καταρχήν να πω ότι δεν είμαι αναίσθητη... Και δεύτερον μην βαράτε βρε παιδιά!!! :) Βεβαίως μπορεί να εξελιχθεί σ' ερωτική σχέση και να υπάρχουν κι άλλες συναντήσεις αλλά όπως πρόσθεσε κι ο Γιώργος χιλιομετρική απόσταση... Μου έτυχε πριν λίγα χρόνια μ' έναν παιδικό φίλο και συμμαθητή μου που βρεθήκαμε σε βραδιά γιορτών στο χωριό, εγώ Αθήνα αυτός μόνιμα βόρεια Ελλάδα... νομίζω μπορούσαμε να κρίνουμε αν θέλουμε να εξελιχθεί σε κάτι παραπάνω ή όχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. και ναι καλό είναι να μην βγάζουμε άμεσα συμπεράσματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. yparxei kai ena allo erwtima!!!!ti ginete otan aytoi oi dyo poy tha vrethoun einai kai makria kai pantremenoi???h estw o enas apo tous dyo...alla theloun poly na xanavrethoun....stis akraies katastaseis einai ta pio dyskola!!!!egw exakolouthw vevaia na pistevw ta idia kai edw!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Οχι με πήρες την επόμενη μέρα για να δείς τι να κανω?Σαφώς και το σεξ αρχικά...Δεν νομίζω οτι κάποιος φυσιόλογικος άνθρωπος θα σκεφτόταν συναισθηματικά απο την πρώτη φορά!
    Οσον αφορά το μακρία η λύση υπάρχει..τόσα μεσα μεταφοράς υπαρχουν..το να είναι παντρεμένοι ας το αφήσουμε καλύτερα..μεγαλώσαμε και με κάποιες αρχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Jey, δεν σε βαραει κανεις.. απλα μου φαινοταν περιεργο.. τωρα που το εξηγησες καταλαβα.. επιλεξατε να μεινετε φιλοι.. πολυ καλο αυτο.. κριμα που μενει στον βορρα.. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. de tilefwnoun ee ??
    auto simainei mallon pws den ipirxe tosi elksi osi xreiazotan gia na ginei i epomeni kinisi ,,,k fisika oti de perasan k toso kala...

    vevaiws an exei ginei to antitheto k to krevati exei parei fwtia ,,,to til tha xtipisei sigoura kapoia stigmi,,, opoios kanei to vima einai o pio tolmiros k autos pou eunoeitai apo ti tixi ,,ti na leme ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Το πιο σημαντικο ειναι να μοιραζονται την στιγμη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ποιο θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι το Top 5 των σημαντικότερων στοιχείων μιας νύχτας τέτοιας?

    Θα μου άρεσε να το κάνουμε σαν gallop, να γράψετε όλοι τα 5 που πιστεύετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Γωγώ πλακίτσα έκανα :) όσον αφορά την απόσταση... Αν υπήρχε έρωτας μεγάλος ίσως και να συνεχιζόταν αλλά δεν υπήρχε!!! Άσε που έχω γνωρίσει τον έρωτα της ζωής μου, είναι ξένος και μόλις τελειώσω τις όποιες εκκρεμότητες φεύγω να ζήσω μαζί του στην χώρα του ή οπουδήποτε αλλού αποφασίσουμε... Άμα είστε ερωτευμένοι χιλιόμετρα δεν κοιτάς...
    Τώρα Χριστίνα αν υπάρχει γάμος, η απόφαση δική σου, πολύπλοκο το θεματάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Mallon dn einai tyxaio oti kapoios ap tous 2 dn 8elei na thlefwnhsei...shmainei oti dn perase kala,to metaniwse,dn endiaferetai na to synexisei ktl...
    Anastasia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μαρια Βαλσαμη05 Νοεμβρίου, 2009 01:54

    Οντως..υπαρχει ενας αγραφος νομος που λεει οτι ο αντρας ''πρεπει'' να τηλεφωνει...γιατι ο αντρας..υποτιθεται κανει τη γυναικα ειτε να νιωσει ασχημα..ειτε ομορφα αναλογως με το πως θα της εχει φερθει μετα το σεξ...
    Ωστοσο...αυτο εχει να κανει και με τη προσωπικοτητα της γυναικας...με το τι ηθελε ακριβως απο τον αντρα...αν δεν την νοιαζει την παρει η οχι...και γενικα απο τα βιωματα της..το παρελθον της και τη δεδομενη χρονικη στιγμη...
    Αν την επομενη μερα...δεν επικοινωνησουν γιατι ηταν απλα σεξ και τιποτα αλλο..τοτε μπορει και να ληξει εκει..Αν ομως...οντως ηταν σεξ αλλα ειχε και κατι αλλο..οπως χημεια...εγκεφαλικο touch και επικοινωνια ουσιαστικη(που διαφαινοταν εστω και μονο μεσω του σεξ)τοτε σιγουρα αυτοι οι ανθρωποι θα ξαναεπικοινωνησουν και θα υπαρξει συνεχεια...Το σεξ σαν πραξη και μονο δεν ειναι απαγορευτικο στην εξελιξη μιας ουσιαστικης γνωριμιας...δεν εχουν σημασια οι συνθηκες που γνωριζουμε,ερχομαστε κοντα με εναν ανθρωπο...αλλα το αν νιωσαμε κατι...
    Αρα συμπερασμα....οτι ειναι να γινει θα γινει...
    το μελλον σου δεν το προβλεπεις...το δημιουργεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Και συμφωνώ με την Γωγώ, σε αυτό εστίαζα και σε αυτό εστιάζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Θέωρώ οτι η "χήμεια" ειναι το σημαντικότερο... και ναι φένεται και απο την πρώτη φορά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μαρια Βαλσαμη05 Νοεμβρίου, 2009 02:05

    Top 5:1)χημεια,2)βαιπς,3)διαθεση,4)εγκεφαλικη διεγερση,5)σωστο timing....
    Αυτα ειναι για μενα τα σημαντικοτερα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Η χημεία είναι το σημαντικότερο....

    Όμως η χημεία δεν είναι το σύνολο κάποιων στοιχείων?

    Ποια είναι αυτά που θα έκαναν την χημεία με αποτέλεσμα την επόμενη μέρα να χτυπήσει το τηλέφωνο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Για μενα δεν υπαρχει Top 5.. Ενα ειναι το πιο σημαντικο.. Η ''επικοινωνια''.. επικοινωνει το μυαλο, το σωμα, η σκεψη, το συναισθημα.. ακομα και το σωστο τiming ειναι επικοινωνια χρονου.. επικοινωνουμε σημαινει μοιραζομαστε.. και αυτο οχι απλα αρκει αλλα ειναι οτι πολυτιμοτερο σε ολα τα επιπεδα σχεσεων..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. top 5 ???
    1)kala aparaititi proipothesi i elksi
    2) vgazoume ekeini ti stigmi apo to mialo mas oti mas apasxolei ..
    3)zoume ti stigmi afou san k auti de tha iparksei alli ...
    4)i poli skepsi xalaei ti stigmi (auto prepei na to lew ston eauto m)
    5)telos ..i eleutheria kinisewn einai to pan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Full ερωτισμός ανάμεσα και στους δυο... Βασικά δεν είμαι των top αλλά τι μου κλικ μου κάνει ο άλλος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Η Μαρια Βαλσαμη και η jenna jenna νομίζω οτι είναι on topic...

    gallop... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. κανεις δεν μπορει να σου πει σιγουρα τι θα γινει αυριο...δεν υπαρχει επομενως τοπ 5 σε αυτην την περιπτωση εισαι ο εαυτος σου ειτε αυτο εχει συνεχεια ειτε οχι!!!!
    και σταματα με τις ερωτησεις παγιδες Γιωργο..θελεις να μαθεις χωρις να ζησεις?
    θα μαθεις μονο οταν φας τα μουτρα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Εμένα η δική μου προσωπική άποψη είναι:

    5)Επικοινωνία πριν το σεξ
    4)Κοινός τρόπος σκέψης σχετικά με το σεξ
    3)Ελεύθερη βούληση και από τις δύο πλευρές
    2)Επικοινωνία μετά το σεξ
    1)Ερωτισμός από την πρώτη στιγμή που ειδωθήκανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. dax giwrgo ,,,ksexasa to simantikotero

    koritsia ...an kouvalate panta ena mastigio ola ta ipoloipa den exoun simasia ,,,
    k to til sas tha varaei kathe mera oli mera ,,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Μαρια Βαλσαμη05 Νοεμβρίου, 2009 02:29

    Η χημεια Γιωργο δεν δημιουργειται....απλα υπαρχει..απλα υφισταται...με μερικους ανθρωπους..φτανει η μυρωδια του σωματος για να υπαρξει διεγερση....δεν δημιουργουνται τα παντα...το ''κλικ''που ολοι αποζηταμε δεν το προκαλουμε...υπαρχει εκεινη τη στιγμη...ειναι θεμα ''μαγειας''οχι συστατικων ωστε να επιτυχουμε τη χημεια...Το τηλεφωνημα θα υπαρξει..αν και απο τις δυο μεριες υπαρξει το top 5 που προανεφερα....αν ειναι μονοπλευρο...τοτε δεν θα συνεχιστει...γιατι αν οντως ειναι μονοπλευρο δεν θα ειναι και τοσο σουπερ το σεξ αρα...δεν θα υπαρχει θεληση συνεχειας.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Δεν το βρίσκω ερώτηση παγίδα καλέ μου ανώνυμε...Όλοι εδώ μέσα βρισκόμαστε είτε για ανταλλαγή απόψεων είτε γιατί περνάμε καλά… σίγουρα πρέπει να είσαι ο εαυτός σου και το τοπ 5 είναι υποκειμενικό για τον καθένα… σαφώς και κάνεις δεν μπορεί να σου υποσχεθεί τι σε περιμένει αύριο, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να φας τα μούτρα σου αν δεν έχεις τη λογική να το καταλάβεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Αν όλα πάνε τόσο τέλεια που κολλήσουν? Θα μπορούσε αυτό να τους αγχώσει και να τους κρατήσει σε απόσταση από "φόβο"?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Νατάσα σε ευχαριστώ που απάντησες στον Ανώνυμο. Η άποψη σου με εκφράζει απόλυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. πιστευεις πως διαλεγωντας να πας με καποιον ανθρωπο που πολυ λιγο ξερεις εχει ιχνος λογικης???και την επομενη μερα να μιλας στις φιλες σου για εκεινον χωρις να σημαινει τιποτα το αν σε πηρε η οχι τηλεφωνο???δεν πιστευω πως καμια γυναικα δεν περιμενει κατι την επομενη μερα εκτος και αν η ιδια το εχει προκαθορισει!!!
    συμφωνω πως εδω ειμαστε για να ανταλλασουμε αποψεις..τουλαχιστον ομως να ειναι με ειλικρινια!!!και οχι το πως μας εχουν περασει οι αλλοι να το σκεφτομαστε!!
    Γιωργο οφειλω να ομολογησω πως εχεις πολυ αγαπητο προς εσενα κοινο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Anytime George!
    Όσον, αφόρα το αν θα μπορέσει να τους κολλήσει.. ναι συμβαίνει και εκεί όμως ο άλλος αν θέλει μπορεί να ξεμπλοκάρει τον άλλον και να του αποβάλει το άγχος και τους τυχόν ενδοιασμούς που μπορεί να έχει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Μαρια Βαλσαμη05 Νοεμβρίου, 2009 02:49

    Εδω φιλε Γιωργο.....εχει να κανει το παρελθον του καθενος,τα βιωματα,τις πληγες του...και εξαρταται και η χρονικη στιγμη..τι θελει ο καθενας απο τη ζωη του...και φυσικα...κατα ποσο θελει να προφυλαξει τον εαυτο του μη ζωντας εντονα και μενοντας στη γυαλα του, που αυτο σημαινει οτι στερειται εντονες στιγμες...ειναι θεμα επιλογης να ''φοβηθει''και να χασει οτι θα τον εκανε να νιωσει ζωντανος εστω και αν μετα ετρωγε τα μουτρα του...καμια φορα και αυτο εχει τα θετικα του εξαλλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμε δεν ξέρω αν έχω αγαπητό κοινό... σίγουρα όμως έχω κοινό που άλλοτε ταυτίζεται με αυτά που γράφω και άλλοτε όχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ναι οντως ο φοβος πολλες φορες κανει τους ανθρωπους να κανουν βηματα προς τα πισω κ οχι προς τα εμπρος.. Αν αυτο ομως ειναι συνηθες τοτε υπάρχει θέμα.. Ενας ανθρωπος που θαυμαζω είχε πει: η αρνηση της αγαπης ειναι η δικαιολογια για της συναισθηματικης δειλιας.. και αυτο στα δικα μου αυτια ακουγεται αληθινο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Μαρια Βαλσαμη05 Νοεμβρίου, 2009 02:56

    Νατασα.....δεν μπορει κανεις να εισβαλει στο μυαλουδακι του αλλου αν δεν το επιτρεψει οιδιος και να τον μεταπεισει..η να τον ξεκολλησει....αυτο θα επιτευχθει μονο αν ο αλλος ειναι ανοικτος και δεκτικος...αρα..θα ξεμπλοκαρει και απο μονος του....η πιεση η επιμονη..μαλλον αντιθετα αποτελεσματα θα φερουν...και παλι εξαρταται και απο το χαρακτηρα βεβαια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Διορθωση: χωρις για.. ειναι η δικαιολογια της συναισθηματικης δειλιας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Σίγουρα για να πας με κάποιον άνθρωπο σημαίνει ότι τον έχεις επιλέξει..(αναφέρομαι στο ίχνος λογικής) Δεν πας με όποιον βρεις τυχαία στο δρόμο.. και αφού τον έχεις επιλέξει είσαι υπεύθυνη των πράξεων σου! Δεν υπάρχει χρονικό περιθώριο στα θέλω.. μπορεί να σου βγει το ίδιο βραδύ η μετά από 1 εβδομάδα η μετά από 2 μήνες.. και δεν είναι κατακριτέο. Τώρα το αν θα μιλήσεις την επόμενη μέρα στις φίλες σου γι αυτόν είναι δικαίωμα σου…δεν μπορείς να κάνεις σε όλους ούτε να σου κάνουν όλοι.. και πίστεψε με σου μιλώ με απόλυτη ΕΙΛΙΚΡΙΝΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Μάρία συμφωνώ μαζί σου...μπορεί εγω να το εξέφρασα λάθος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Νατάσα μετά από δυο μήνες?????

    Το παίρνω ως... τρόπος του λέγειν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Και πολυ καλά θα κάνεις...σχήμα λόγου ήταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Τι πρέπει να κάνει ο άντρας μετά το σεξ ώστε να πάρετε εσείς τηλέφωνο? Δηλαδή τι θα ήταν πάρα πολύ "δυνατό" ?

    Αν βλέπουν άντρες αν ανοίξουν τα στραβά τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ναι θα μπορούσε κάποιον να τον φοβήσει ή να τον αγχώσει και να τον κάνει να "κολλήσει" στην τελειότητα ίσως γιατί δεν το πιστεύει ότι έτυχε στον ίδιο κι ότι του άξιζε, ίσως και να πιστεύει ότι είναι πολύ καλό για να είναι αληθινό κι εδώ ο άλλος ή η άλλη του ανοίγει τα μάτια και τον ξεμπλοκάρει για ν' απολαύσει την τελειότητα αυτή :)
    Γιώργο προσπαθείς να μας πεις κάτι σήμερα...??????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ο αυθορμητισμός σε κάνει να θέλεις να πάρεις τηλέφωνο... Αν δειλιάζει και την πιάνουν οι αναστολές τότε... άστα να πάνε! Ίσως να δείξει ένα σημάδι ότι θέλει να τον πάρει τηλέφωνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Και ποια ειναι τα κριτηρια επιλογης σου??σιγουρα θετικα και λογικα οπως πχ.να συνεχισει και αυριο να υπαρχει αν και εφοσον σαν κριτηριο εχεις πως ειναι κατι που σε ενδιαφερει αυτος ο καποιος.ετσι?
    Μπορει και να μην μιλησεις σε καμια φιλη οκ ναι συμφωνω..απλως θελω να σταθω στο οτι "δεν μπορεις να κανεις σε ολους ουτε να σου κανουν ολοι" δεν ειναι αποκλειστικα ανδρικο πλεονεκτημα αλλα και γυναικειο...οπως και η γευση της απογοητευσης την επομενη μερα που δεν θα χτυπησει το τηλεφωνο!!!
    Μεχρι στιγμης δεν εχω δει καποια να μιλαει για την απογοητευση αυτη..αν καμια δεν την εχει νιωσει τοτε τι να πω..κακη εντυπωση δινουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. prosfata pira egw tilefwno kapoion...
    dax mporei na akoustei xazo ...
    meta apo olo to skiniko,sikwthike k mou epaikse ena tragoudi me ti kithara tou ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. jay ειπες :

    Γιώργο προσπαθείς να μας πεις κάτι σήμερα...??????????


    Δεν έχω καταλάβει τι υπονοείς συγγνώμη. Τι να προσπαθώ να πω? Κάνω ερωτήσεις και παίρνω απαντήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. τίποτα συγκεκριμένο, ήθελα να σε πειράξω λίγο :P
    jenna jenna δεν ακούγεται καθόλου χαζό, είναι πολύ όμορφο και ρομαντικό αυτό που σου έκανε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. jenna jenna κ εγώ αν ήμουνα γυναίκα θα έπαιρνα!!

    (έτσι νομίζω δηλαδή!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ανωνυμη συμφωνω με το σχολιο για την απογοητευση.. οχι μονο μετα απο σεξ αλλα κ απο ενα υποσχομενο ραντεβου.. ειναι αληθεια αυτο.. πολλες γυναικες το παιζουν ''ελευθερες'' κ ''ισοτιμες'' με τους αντρες και.. αστα να πανε.. εχουμε χασει τους ρολους μας.. το μπαλακι, την μπαλα κ τις μπιλιες.. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Σχετικά με το σχόλιο του ανώνυμου: Καλά μιας και είμαι ο μοναδικός άντρας θα σας πω πως είναι γεγονός πως μου έχει τύχει πριν να ακούω άλλα και μετά να ακούω άλλα! Επίσης και σε φίλους!

    Οπότε το φαινόμενο παίζει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Πάντα όταν ξεκινάς κάτι έχεις όλη τη καλή διάθεση να το συνεχίσεις.. αν είσαι επιφυλακτικός δεν πας πουθενά! Ποιο το νόημα να αρχίσεις κάτι αν δεν αφεθείς (έστω και στα πλαίσια της λογικής που θες να βάλεις και είναι απολύτως σεβαστά.. ) το μονό που θα καταφέρεις είναι να μην ευχαριστηθείς ποτέ και τίποτα…Θεωρώ το κριτήριο ¨επικοινωνώ» με τον άλλον πολύ σημαντικό…στη μαύρη μπάρα δίπλα θα βρεις πολλά ενδιαφέροντα πράγματα να διαβάσεις..

    Το "δεν μπορείς να κάνεις σε όλους ούτε να σου κάνουν όλοι" δεν είναι αποκλειστικά ανδρικό πλεονέκτημα αλλά και γυναικείο γι’ αυτό και το αναφέρω..
    Δεν υπάρχει γυναίκα που να μην έχει νιώσει την απογοήτευση.. τα λάθη όμως δεν επαναλαμβάνονται… γι’ αυτό όλοι μας ψάχνουμε να βρούμε τρόπους για να μην αισθανόμαστε έτσι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Όλοι έχουμε γευτεί την απογοήτευση και μας πειράζει αυτό κι ίσως δε μας αρέσει να αναφερόμαστε σε αυτά... Δεν ξέρω, από την φύση μου βλέπω το ποτήρι μισογεμάτο... Έχω περάσει και την φάση του να θυμάμαι αυτό που με πείραξε και με πόνεσε και να με χαλάει αλλά αυτό δε με βοήθησε κιόλας, έγινα πιο ανασφαλής... Ξαναγύρισα στον παλιό καλό μου εαυτό και το είδα αλλιώς... Προχωράμε παρακάτω και κρατάμε τα καλά. Συμφωνώ με τη Νατάσα, προχωράς κι αναζητάς ότι σε κάνει να αισθάνεσαι όμορφα μαθαίνοντας από τα λάθη σου... Πάντως μερικές φορές να τολμά η γυναίκα δεν είναι κακό όταν ο άντρας είναι ντροπαλός... Αυτό δεν σημαίνει ότι έχουμε χάσει τους ρόλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ολες μας εχουμε περάσει την απογοήτευση και μετά το σεξ και μετά απο ενα πολλά υποσχόμενο ραντεβου...αυτο ομως δεν νομιζω οτι εχει να κανειμε το αν το παιζουμε ελευθερες και ισότιμες... Εγω ειμαι υπερ στο οτι ο αντρας πρεπει να ειναι ο "κυνηγός' και οτι καθένας μας πρεπει να εχει το ρόλο του... δεν θα κατσω ομως και με σταυρωμενα τα χέρια αν απογοητευτώ και για κανένα λόγω δεν θα προκαλέσω εγω την απογοητευσή αν μπορώ να κάνω κάτι για αυτη...Ζουμε τη στιγμη οτι και να ειναι αυτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. jay είπες: Πάντως μερικές φορές να τολμά η γυναίκα δεν είναι κακό όταν ο άντρας είναι ντροπαλός... Αυτό δεν σημαίνει ότι έχουμε χάσει τους ρόλους


    Αυτό είναι μεγάλη αλήθεια αλλά δυστυχώς είναι παρεξηγήσιμο πολύ συχνά...

    Κρίμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Τhanks Jey... και ειχα αρχίσει να ανυσηχω οτι ειμαι η μονη που βλεπει το ποτηρι μισογεματο...Δεν εχω να προσθέσω κατι αλλο,με καλυψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Αγαπητη Νατασσα πως οριζεις την λεξη επιφυλακτικος?για μενα σημαινει πολλα οπως να μπορεσω να κρινω αν καποιος με θελει για ενα βραδυ η περισσοτερα και ετσι να μπορεσω να διαλεξω αν θελω να περασω ολη αυτη τη διαδικασια με οσο το δυνατον λιγοτερο κοστος..καταλαβαινεις φανταζομαι τι θελω να πω!τουλαχιστον να ειμαι προετοιμασμενη ωστε να μην επενδυσω σε κατι ψευτικο που μπορει σημερα να ευχαριστηθω και απο αυριο οχι!
    ...οπως και ανδρας(εχει νιωσει απογοητευση).
    Με τον τροπο αυτο προσπαθω να μην ξανακανω λαθη..αλλα παιζουν και αλλοι παραγοντες ρολο που την ξαναπαταμε και κανουμε το ιδιο λαθος μεχρι να μας παρουσιαστει το κατι διαφορετικο και παψουμε να κανουμε τετοιου ειδους λαθη!
    Δεν πιστευω οτι ειναι κακο ενα βραδυ με καποιον αγνωστο εντος εισαγωγικων αλλα ενα ειναι σιγουρο πως δεν περιμενω πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Το μόνο που θα σου πω καλη μου φίλη μου ανωνυμη επειδη καταλαβα πολυ καλα τι εννοεις και πιστεψε με συμμεριζομαι παρα πολυ την αποψη σου...για μενα ο ερωτας ειναι ενα παιχνιδι της ζωης θες να το πεις..του μυαλου θες να το πεις...οπως θελεις ονομασετο...και στα παιχνιδια δεν υπαρχουν κανονες...θα πονεσεις,θα κλαψεις,θα ερωτευτεις,θα ονειρευτεις...θα πεσεις κατω και θα ξανα σηκωθεις,ειναι ολα μεσα!Αλλα πραγματικα δεν μπορεις να "κρινεις" οπως λες αν ο αλλος σε θελει για ενα βραδυ η για περισσοτερα και δεν μιλω για one night stand που δεν ειμαι και υπερ..υπαρχει και το ενδεχομενο να μη σου κανει και εσενα και να μην το δεις απο την αρχη.. Και πραγματικα πιστευεις οτι υπαρχουν τακτικες στο να μπορεσουμε να καταλαβουμε πως ειναι ο αλλος και τι θέλει απο εμας? Το ολο concept του σημερινου θέματος ηταν αλλο και σαφως και η αποψη μου ηταν σκεπτόμενη την αρχικη προταση του Γιωργου...και εμείς τωρα το πάμε αλλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Σε βρηκα πολυ απολυτη αρχικα εγω απλως αναλυω καποια εκδοχη με αφορμη το θεμα του Blog αλλωστε εδω δεν γραφουμε καποια εκθεση ωστε να εχω βγει εκτος θεματος,συζητηση κανουμε!
    Ακουσα πολλες ανετες αποψεις πραγμα που δεν περιμενα.
    Ειπες πως λιγο πολυ ξερουμε αν ο αλλος εχει μεινει ικανοποιημενος..τα πραγματα ειναι απλα και πως δεν χρειαζεται να τα κανουμε δυσκολα και πως απο το να βγαζουμε συμπερασματα καλο θα ειναι να περνουμε την κατασταση στα χερια μας!
    Καλος ο ερωτας και ναι χωρις κανονες!!..αλλα!αν παιζουμε τιμια!ετσι δεν ειναι..και οι μεν και οι δε!μπορεις να καταλαβεις αν εχει μεινει ικανοποιημενος,αρα και αν ειναι δικαιος σαν ανθρωπος και πως δεν θα σε κοροιδεψει, λεγοντας 5 κουβεντες παραπανω ετσι?δεν μιλαω για τακτικη αν προσεξες παραπανω μιλησα για ειλικρινια και προσωπικη ευθυνη(οχι αυτα που ακουμε"ελα μωρε ολοι ετσι κανουν,ολοι το ιδιο θελουν).με λιγα λογια..να μην δινομαστε χωρις περιορισμους σωματικα και ψυχικα χωρις ωριμη σκεψη πρωτα!
    Ο ερωτας για μενα ειναι πολυ σημαντικος αλλα αυτο θα το αναπτυξω σε καποιο αλλο σχετικο θεμα που ισως να ειναι εδω ισως αλλου!Εν μερη συμφωνω σε καποια απο τα οποια ανεφερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Μάλλον το πηρές λίγο λάθος.. το ικανοποιημένος αναφερόταν για την επόμενη μέρα... και να σου πω και κάτι, λίγο πολύ όλοι ξέρουμε τι μας γίνεται και πια είναι η κατάσταση γύρω μας.. εννοείται ότι δεν γράφουμε έκθεση και εκεί ακριβώς δεν ήθελα να φτάσω.. σαφώς και πρέπει να παίζουμε τίμια και αυτό είχα στο μυαλό μου όταν απαντουσα.. αυτή είναι η άποψη μου το είπα από την αρχή δεν προσπαθώ να την επιβάλλω σε κανέναν.. το πως λειτουργεί ο καθένας μας είναι δικαίωμα του και έχει να κάνει με τις άμυνες που έχει για να προστατέψει τον εαυτό του.. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη απόλαυση να δοθείς ψυχικά σε κάποιον και θα με βρέις απόλυτα σύμφωνη... στις μέρες μας λίγο δύσκολο όμως δεν συμφωνείς.. δυστυχώς δύσκολος καιρός για πρίγκιπες και πίστεψε με δεν είμαι άπο τους ανθρώπους που συμβιβάζονται με την ιδέα.. Keep walking όμως.. και πάντα να κάνεις αυτό που θέλεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Η τόλμη είναι πιθανό χαρακτηριστικό γνώρισμα και των δύο φύλων.. Αλλά εγώ δεν μίλησα για την τόλμη.. Επομένως,όταν είπα ότι έχουμε χάσει τους ρόλους μας προφανώς και δεν αναφερόμουν σε αυτό.. Αλλά μάλλον αυτό δεν ήταν προφανές.. Θα σε αντιγράψω Γιώργο και θα πω.. Κρίμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Μήπως θα έπρεπε να ανοίξετε μια συζήτηση καποια τετάρτη για το τι είναι έρωτας για τον καθένας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Μαρια Βαλσαμη05 Νοεμβρίου, 2009 16:00

    Ο αυθορμητισμος.....η μη στρατηγικη και η μη επιτηδευμενη συμπεριφορα βαση σχεδιου....ειναι τα καλυτερα συστατικα για την πιο ομαλη-αναπαντεχη εξελιξη της γνωριμιας...οι ρολοι εχουν αντιστραφει....αλλα δεν ειναι σε ολες τις περιπτωσεις παρεξηγησιμες....θεωρω οτι αν μια γυναικα μπορεσει να αντιληφθει το ''μαγκωμα''του αντρα καλο θα ειναι να επεμβει....οχι ομως αυτο να γινει αυτοσκοπος...και να ευνουχιστει ο αντρας...γενικα...σε ολες τις αποφασεις-συμπεριφορες-γνωμες...τοτε εκει εχουμε προβλημα....κριμα...που απλα μερικες απο μας δεν ξερουν τα ορια του να επιβαλλεσαι....και το κανουν απο ενδειξη κυριαρχιας....αλλα αυτο ειναι αλλο ενα τεραστιο θεμα....(Γιωργο να το αναλυσουμε καποια στιγμη.....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Δυο θέματα τετάρτης λοιπόν... Θα τα αναπτύξουμε..


    Η Μαρια Βαλσαμη ειπε : θεωρω οτι αν μια γυναικα μπορεσει να αντιληφθει το ''μαγκωμα'' του αντρα καλο θα ειναι να επεμβει....οχι ομως αυτο να γινει αυτοσκοπος...και να ευνουχιστει ο αντρας

    Αυτό είναι εξαιρετικά σωστό κατά την γνώμη μου. Συγχαρητήρια για αυτό το μήνυμα Μαρία.


    Δεν ξέρω αν συμφωνεί κ κάποιος άλλος με αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Βεβαίως και συμφωνώ με τη Μαρία κι αυτό εννοούσα χθες... Ως γυναίκα μ' αρέσει να κάνει ο άντρας την πρώτη κίνηση αλλά αν αντιληφθώ ότι είναι ντροπαλός μα μου δείχνει με τον τρόπο του ένα σημάδι ότι θα ήθελε να τον πάρω τηλέφωνο εγώ πρώτη και τον πάρω, δεν σημαίνει ότι αυτός είναι ο ρόλος από εδώ και πέρα ούτε ότι γίνομαι ο άντρας στην θέση του άντρα... Κι ούτε αν γίνεται μια φορά περνώ στο άλλο άκρο... Σε καμία περίπτωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Πάντως δεν είναι πολύ εύκολο να μπερδευτεί κάποιος με το ποιο να είναι το επόμενο βήμα του?

    (αναφέρομαι στον άντρα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Και περιμένεις εγώ να σου απαντήσω από την οπτική του άντρα; Άβυσσος η ψυχή της γυναίκας λένε μα άβυσσος η ψυχή και του άντρα λέω εγώ...!!!
    Αλλά και για να μιλήσω λίγο σοβαρά ποτέ δεν έβαζα στάμπες στις γυναίκες και στους άντρες σε αυτά που συνηθίζουν να λένε οπότε δε μου ακούγεται παράξενο να είναι μπερδεμένος και σκεπτικός στο επόμενο βήμα του. Εμένα παράξενο μου ακούγεται να θέλεις αλλά μην το δείχνεις. Να θέλεις αλλά να μην το κυνηγάς. Να θέλεις αλλά να μην δίνεις ούτε μια ευκαιρία σε αυτό που θέλεις. Άλλωστε και να μην είναι επιθυμητό το αποτέλεσμα πάλι έχεις κερδίσει... Νομίζω ότι ο αυθορμητισμός εκλείπει των ημερών... Φλυαρώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Μαρια Βαλσαμη06 Νοεμβρίου, 2009 16:55

    Συμφωνω....με τη Jey,δεν ειναι παραξενο να σκεφτεσαι την ενδεχομενη επομενη κινηση....παραξενο ειναι να θες και να μη διεκδικεις...γιατι φοβασαι και εισαι ανασφαλης...μην τα πολυσκεφτομαστε πολυ τα πραγματα παιδια...θελουμε καποιον?Τον παιρνουμε τηλεφωνο...του δινουμε ευκαιρια και του ανοιγουμε παραθυρακι..απο εκει και περα...ποσο πια να μπερδευτει και να μη ξερει τι πρεπει να κανει...???Βγαλτε τα πρεπει...και τις στρατηγικες...δεν χανεις κατι αν δεν το εχεις..το χανεις αν δεν το αποκτησεις ποτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. χαιρεται!εχω διαβασει ολα τα σχολια κ οντως ολα ειναι θεμα χαρακτηρων κ επιλογων!μιλατε ομως γενικα για διαφορες περιπτωσεις!θελω να σας πω αυτο π με απασχολει να μ πειτε την γνωμη σας! :) Ειχα γνωριστει με ενα παιδι πριν 2 χρονια.Ημασταν φιλοι(μη φανταστειτε τρελη παρεα) αλλα ειχαμε βρεθει μερικες φορες κ συμπαθιομασταν.Δεν μπορω να κρυψω οτι υπηρχε παντα ενας ερωτισμος αλλα δεν μ ειχε παει κ το μυαλο οτι θα μ εβγαινε να κανω κατι μαζι τ. Πριν λιγες μερες τον πετυχα στν Αθηνα ταυχαια στο δρομο,αυτος ειναι στρατο τωρα.ειπαμε να πγηγαιναμε για καφε ,μ εστειλε αρχισαμε να κανονιζουμε.στελναμε μερικες μερες κ το ενιωθα απο το μνματα οτι πηγαινε στο σεξουαλικο.Ηρθε σπιτι μ χθες φαγαμε,κ μετα με τα λιγα μας βγηκε το ερωτικο.καναμε σεξ αρκετη ωρα.Ημουν καπως αμηχανη παντως.Περασα πολυ καλα ,κ νομιζω κ αυτος.Μετα ηταν πολυ γλυκος (μη ξεχναμε οτι υπηρχε κ το στοιχειο της οικειοτητας κ της "φιλιας")θελω να πω οτι μετα δεν ηταν κρυος ουτε σταματησαμε τα παιχνιδια.εφυγε μετα κ μεχρι την στιγμη π τον αφησα ημασταν μια χαρα.Μου ειπε οτι θα με επερνε σημερα να βγαιναμε.Κ δεν με πηρε. :/ Το θεμα μ δεν ειναι οτι επαθα ερωτα η κολλησα ,καμια σχεση.κ εννοειται οτι μετα απο το σεξ διαταρασεται λιγο η φιλικη σχεση.το θεμα μ ειναι οτι ενταξει ρε φιλε λες οτι θα παρεις.γιατι δεν παιρνεις????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Διάβασα το μήνυμα σου 5 ημέρες μετά την δημοσίευση σου οπότε θα πρέπει να ρωτήσω αν τελικά "εμφανίστηκε" ή παραμένει εξαφανισμένος...

    Αν εμφανίστηκε... "πως" εμφανίστηκε? Ερωτικός... ή φιλικός? Τι ειπώθηκε?

    10 Νοέμβριος, 2011 20:13

    ΑπάντησηΔιαγραφή