Γνωριμίες μέσω Internet …
Δευτέρα 05/10/2009
Οι γνωριμίες μέσω ιντερνέτ δεν είναι καθόλου καινούριο φαινόμενο μιας και από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου στο γυμνάσιο που ήρθα σε επαφή με τους υπολογιστές και το ιντερνέτ, υπήρχε και υπάρχει ακόμα το Μirc, ένα πρόγραμμα τύπου MSN χωρίς την χρήση εικόνας και ήχου. Η έξαρση που έχει δημιουργηθεί στις μέρες μας σχετικά με το φαινόμενο των διαδικτυακών γνωριμιών έχει δημιουργηθεί λόγω Facebook όπου η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών του ιντερνέτ έχουν λογαριασμό στο εν λόγω site. Έχει ενώσει τους πάντες σε μία διαδικτυακή συνεστίαση, κάτι που κανένα άλλο site στο παρελθόν δεν είχε καταφέρει στον ίδιο πληθυσμιακό βαθμό.
Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη πως όπως σε όλες τις ανθρώπινες συνεστιάσεις οι άνθρωποι κατηγοριοποιούνται ανάλογα τις προτιμήσεις και τα κοινά ενδιαφέροντα τους, έτσι και στην διαδικτυακή που αποτελείται από ανθρώπους, αρχίζει να διαδραματίζεται το ίδιο γεγονός δημιουργώντας τρεις κατηγορίες:
1) Αυτοί που δεν ψάχνονται διαδικτυακά και όταν τυχαία βρεθεί κάποιος άνθρωπος που να τους προκαλέσει το ενδιαφέρον, απορρίπτουν την εξέλιξη της γνωριμίας τους σε πιο προσωπικό επίπεδο.
Οι άνθρωποι αυτής της κατηγορίας βασίζουν την κρίση τους σε προκαταλήψεις που απορρέουν από παλιότερες δεκαετίες και από την διάθεση τους να υποστηρίξουν θερμά τον παραδοσιακό τρόπο γνωριμιών, δηλαδή μέσω της πραγματικής ζωής. Αυτή η κατηγορία κατέχει το μικρότερο “ κομμάτι της πίτας” και αυτό γιατί εμμένουν σε έναν ξεπερασμένο τρόπο σκέψης σε σχέση με τα τωρινά δεδομένα. Το μοναδικό λανθασμένο σημείο δεν είναι άλλο από το να μην αφήνουν "χώρο" στο να ερευνήσουν κάτι καινούριο και να αποκτήσουν μια προσωπική άποψη στο αν τους ταιριάζει τελικά ή όχι. Μια διαδικτυακή γνωριμία σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει γνωριμία με έναν άλλο άνθρωπο και όποιο και αν είναι το μέσο, το αποτέλεσμα είναι πάντα αυτό. Είναι πολύ όμορφο το φλερτ και η πραγματική επαφή δεν το αρνείται κανένας, ούτε καν αυτοί που είναι φανατικοί με τον συγκεκριμένο τρόπο γνωριμιών όμως θα ήταν καλό να εξελισσόμαστε και να αφήνουμε μικρά περιθώρια σε καινούρια πράγματα να μας προσεγγίσουν. Ποτέ δεν ξέρεις ποιον μπορεί να γνωρίσεις…. και από που.
2) Αυτοί που δεν ψάχνονται αλλά δεν απορρίπτουν κάποιον που θα τους κινήσει το ενδιαφέρον.
Το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων ανήκει σε αυτή την κατηγορία διότι είναι η πιο υγιής και σύγχρονη άποψη που μπορεί να έχει κάποιος στις μέρες μας. Η λέξη υγιής δεν έχει ως σκοπό να προσβάλει τους ανθρώπους των άλλων κατηγοριών, απλά δηλώνει την σύγχρονη σκέψη που θέλει ως βασικό τρόπο γνωριμιών την πραγματική ζωή αλλά αφήνει περιθώρια σε κάποιον να παρασυρθεί διαδικτυακά από κάποιον που μπορεί να δείχνει πως του ταιριάζει. Η επικοινωνία με διαφορετικά άτομα μέσω του ιντερνέτ είναι συχνή, οπότε το να δημιουργηθούν προϋποθέσεις χημείας ανάμεσα σε δυο συνδιαλεγόμενους δεν είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Οι άνθρωποι αυτής της κατηγορίας δεν λένε ούτε όχι αλλά ούτε και ναι στο ιντερνέτ, διότι γνωρίζουν πως το πρόβλημα δεν είναι το μέσο αλλά ο ίδιος ο άνθρωπος που συνομιλούν. Έτσι έχουν ως βασικό στόχο να ανακαλύψουν τον χαρακτήρα κάποιου και να αποφασίσουν μεμονωμένα αν θέλουν να το προχωρήσουν ή όχι.
3) Αυτοί που ψάχνονται και καταβάλουν προσπάθεια ώστε να πραγματοποιήσουν τον στόχο τους.
Κάποτε διατηρούσα ένα γκρουπ στο Facebook που πλέον δεν βρίσκεται στα χέρια μου λόγω διαπλεκόμενων και τασσόμουν ενάντια σε αυτούς που έχουν ως αυτοσκοπό να κάνουν διαδικτυακές γνωριμίες. Στην πορεία όμως υπήρξε μια παράμετρος που με απασχόλησε και με έκανε να αναθεωρήσω την απόλυτη άποψη μου. Σκέφτηκα πως υπάρχουν άνθρωποι που δεν μπορούν να προκαλέσουν μια γνωριμία στην πραγματική ζωή, ίσως γιατί μπορεί να μην έχουν το θάρρος να πλησιάσουν μια γυναίκα, μπορεί να έχουν πολύ περιορισμένο κύκλο γνωριμιών οπότε να μην μπορούν να γνωρίσουν κάποιον μέσω τρίτων, μπορεί να έχουν εξαιρετικά χαμηλή αυτοπεποίθηση ή μπορεί να είναι – νοιώθουν μη εμφανίσιμοι με αποτέλεσμα να πιστεύουν πως η μοναδική λύση για αυτούς είναι το ιντερνέτ κ.α . Ότι και να ισχύει από αυτά όλοι αυτοί οι άνθρωποι έχουν αναπόσπαστο δικαίωμα να διεκδικήσουν την ερωτική και συναισθηματική τους ζωή ακόμα και αν αυτό συμβαίνει μέσω του ιντερνέτ. Αν υπήρχε ακόμα εκείνο το γκρουπ στα χέρια μου θα διατηρούσα την αρχική μου άποψη ανοίγοντας όμως μια παρένθεση και εξαιρώντας όλους τους παραπάνω. Θεωρώ πως είναι πιο δίκαιο και πρέπον να μην λειτουργούμε αφοριστικά και να δίνουμε το δικαίωμα στους ανθρώπους να ντρέπονται – δυσκολεύονται – αδυνατούν να κάνουν μια πραγματική γνωριμία και να τους επιτρέπουμε να βρίσκουν διεξόδους στο πρόβλημα τους όπως αυτή. Αν για κάποιους είναι παράλογο να κάθονται σε μια καρέκλα για να γνωρίσουν κάποιον, ας δεχτούμε πως δεν είναι παράλογο γι’ αυτούς που δέχονται την απόρριψη σε καθημερινή βάση λόγω της εμφάνισης ή ψυχολογίας τους. Αν σκεφτούμε πως εμφανίσιμοι άνθρωποι περνούν μεγάλα διαστήματα μοναξιάς γιατί δεν βρίσκουν κάποιον που να τους κινεί το ενδιαφέρον παρόλο που μπορεί να δέχονται προτάσεις ή να κάνουν νέες γνωριμίες, ας φανταστούμε πόσο μεγάλα χρονικά διαστήματα μοναξιάς περνούν οι άνθρωποι που δεν τους δημιουργούνται τυχαία ευκαιρίες ή δεν δημιουργούν σκόπιμα αυτοί λόγω "αδυναμίας"… Όλοι είναι άνθρωποι έχουν δικαίωμα στην συντροφικότητα και αν η ασφάλεια ενός υπολογιστή μπορεί να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για κάποιον να σπάσει την μοναξιά του…
τότε αναρωτιέμαι...
όλοι οι υπόλοιποι δεν θα πρέπει να σωπάσουμε, να σκεφτούμε, να αποδεχτούμε και τελικά να χαμογελάσουμε για την ευτυχία του συνανθρώπου μας, όποιο κ αν ήταν το μέσο?
Μην ξεχνάμε να βάζουμε όνομα στα σχόλια μας...
(Υποβολή σχολίου ως ---> Όνομα/διεύθυνση URL ---> Γράφουμε όνομα ---> Αφήνουμε την Διεύθυνση URL κενή ---> Συνέχεια)
________________________________________________
Εσείς σε ποια κατηγορία είστε και γιατί?
ΑπάντησηΔιαγραφήHi George,
ΑπάντησηΔιαγραφήTha ithela na prostheso oti yparxoun polloi ( isos oi perissoteroi xristes na einai kapos etsi) pou kymainondai anamesa se 2 i k tis 3 'katigories' pou anafereis analoga me ti fasi pou pernane internetiaka i stin ekso zoi, i k sta dyo. Bainovgainoume analoga me to poso koinonikoi/sexy/tharaleoi niothoume, poso odyniri/anodyni itan i teleutaia mas xylopita, poso mas anevase to ithiko kapoia gnorimia/sxesi, poso variomaste, klp.
h 3h kathgoria kata th gnwmh mou einai k h poluplh8esterh! einai poly syxno to fenomeno auto stis meres mas... omws skeuteite oti o ka8enas dialegei thn eikona tou! to an einai kapoios emfanishmos h mh, e3artatai apokleistika k mono apo ton idio.. telos, opws oloi pleon gnwrizoume, to internet exei ginei anapospasto kommati ths ka8hmerinothtas mas k gi' auto to logo exoun anaptyx8ei toso poly oi diadyktiakes gnwrimies. auto den einai aparethta kalo h kako ka8ws h dynatothta apokrypshs ton proswpikwn stoixeiwn k h agnoia tou xarakthra to ka8e syndialegomenou einai amfivola. gi'auto prepei panta na kratame tis apostaseis giati pote den 3ereis ti mporei na petyxeis...
ΑπάντησηΔιαγραφήmn xsexnate oti polles fores einai h apostash to provlhma :D
ΑπάντησηΔιαγραφήTatiana
ΑπάντησηΔιαγραφήPisteyw oti mporeis na petyxeis polles kales gnwrimies mesw diadiktyoy xwris aparaitita na exoyn panta to erwtiko stoixeio..Alla otan symbei kai ayto to 8ewrw akrws fysiologiko giati apla zoyme se mia epoxi taxititas kai ola ekselissontai polyyyyy grhgora...akomi kai oi sxeseis...Ayto poy me enoxlei emena einai o tropos me ton opoio ginetai h proseggisi polles fores...xwris poiotita xwris omorfia xwris eygeneia kai xwris sebasmo stin proswpikotita toy alloy.. Telos yparxoyn an8rwpoi poy krybontai pisw apo tin diadiktyakh anwnymia toys kai vgazoyn enan eayto poy den toys antiproswpeyei stin pragmatikotita...Exw gnwrisei oles aytes tis omades twn an8rwpwn alla mporw na pw oti kata kyrio logo exw gnwrisei katapliktikes kai aksiologes proswpikotites kai xairomai poy yparxei ayto to meso epikoinwnias...
An kai h teleftaia mou "sxesh" proekypse mesa apo to internet (facebook), eimai telika antitheth stis gnwrimies mesw aftou. Pistevw stis proswpikes epafes...parolo pou den mou einai efkolo na gnwrizw kainourious anthrwpous...
ΑπάντησηΔιαγραφήH kathgoria 2, ontws thewreitai h pio ygihs...alla h pleiopshfia twn anthrwpwn anhkei sthn 3h kathgoria, opws proanaferei poly kala o George...oson afora thn "asfaleia" tou ypologisth. Oi perissoteroi fovomaste-ntrepomaste-dyskolevomaste-adynatoume na "ektethoume" se kainouries katastaseis...
Anyway, oloi exoume dikaiwma sthn syntrofikothta k den exei shmasia telika me poion tropo tha thn apokthsoume...arkei na ginei kaloproaireta k me eilikrineia...
εγω συμφωνω με οσα λες...και θεωρω οτι ο τροπος γνωριμιας δεν εχει ιδιαιτερη σημασια...αλλα ο ανθρωπος και ο χαρακτηρας του...οσο "καλος" ή "κακος" μπορει να ειναι καποιος που γνωριζουμε εδω μεσα αλλο τοσο μπορει να ειναι και αμα τον γνωρισουμε εκτος...
ΑπάντησηΔιαγραφήεμενα αλλο με ανησυχει και με φοβιζει...
αυτη η "ελευθερια" που εχει δωθει στα μικρα παιδια εδω μεσα...
ευχαριστω
Έλενα
PISTEVW PWS LOGIKO EINAI NA TO SKEFTESAI KAI NA TO PSAXNEIS KALA OTAN PROKUPTEI I EUKAIRIA MIAS SUNANTISIS ME KAPOION MESW NET GT ONTWS O KA8E ENAS MPOREI NA PAROUSIASEI TON EAUTO TOU OPWS 8ELEI.. APO TIN ALLI OMWS TO IDIO SUMVAINEI KAI STIN REAL LIFE.. EIDIKA TA PRWTA RANTEVOU EINAI OLA "IDANIKA".. OPOTE DEN EINAI TERASTIO TO RISKO... APLA NOMIZW PWS OI PERISSOTERES GUNAIKES, EIDIKA STO SOCIAL, NOMIZOUN PWS OTAN KAPOIOS PATISEI TO INTERSTED SIMAINEI EITE OTI ENDIAFERONTAI PRAGMATIKA EITE OTI 8ELOUN NA TIS PIDI3OUN (SORRY KIOLAS).. ENW (8ELW NA PISTEVW TOULAXISTON) VRISKOUN APLA KATI PIO ENDIAFERON KAI LENE OK, AUTI EINAI KALI... OI PIO POLLOI NOMIZW, EXOUN KAI SXESI.. ENTA3EI DEN LEW OTI DEN YPARXOUN KAI LIGOURIA POU PSAXNONTAI GIA SEX, ALLA YPARXOUN KAI KOPELES POU VRISKONTAI EDW GIA TON IDIO LOGO.. OPOTE... AN SE ENDIAFEREI KATI PSA3E KAI META PRA3E.. AN DEN SE ENDIAFEREI, ADIAFORISE... STO XERI SOU EINAI..
ΑπάντησηΔιαγραφήEGW PAIDAKIA NOMIZW OTI OI PERISSOTEROI EIMASTE STH 2h FASH!AN KAI PROTIMW TON PALIO PARADOSIAKO TROPO - GREEK KAMAKI ;)
ΑπάντησηΔιαγραφήISWS H ALH8EIA EINAI OTI DE 8ELW NA PISTEPSW OTI ANHKOYN POLLOI STHN 3h PERIPTWSH!
OSO AFORA THN 1H GIA MENA EKEI ANHKOYN OI ANASFALEIS H OI XAZOGKOMENES POY DEN 3EROYN TI 8ELOYN KAI PAIZOYN APLA KAI MONO GIA NA EPIBEBAIW8OYN!
MALLON STIN DEUTERI KATIGORIA EIMAI.. KAI NA GIATI TO LEW AUTO..
ΑπάντησηΔιαγραφήEXW GNWRISEI 2-3 AN8RWPOUS MESA APO TO FACEBOOK.. MIA KOPELA APO TIN IDIA POLI ME EMENA KAI KANOUME ARKETI PAREA PLEON, ENA PAIDI APO ALLI POLI EXOUME VRE8EI 2-3 FORES KAI ENAN AKOMI APO AUSTRALIA POU TELIKA IR8E ME TIN KOPELA TOU DIAKOPES STIN ELLADA KAI TOUS GNWRISA.. ALLA PRIN DEXTW NA TON DW (MILAW SUGKEKRIMENA GIA TON DEUTERO) MILOUSA ARKETO KAIRO MAZI TOU GIA NA NOIW8W ANETA.. ALLIWS DEN NOMIZW PWS UPARXEI 8EMA.. ENILIKOI AN8RWPOI EIMASTE.. OI PERISSOTEROI TOULAXISTON..
Πιστεύετε πραγματικά πως το μεγαλύτερο μέρος των ανθρώπων είναι στην 3η κατηγορία?
ΑπάντησηΔιαγραφήegw de tha pw polla! respect kai agree einai arketa pisteyw!
ΑπάντησηΔιαγραφήegw 8a elega na mhn 'kathgoriopoioume' me vash auta ta krithria...gia mena yparxoun an8rwpoi kai 'atoma'. h diafora metaxy twn 2 einai antilhpth sth syberifora, thn ais8htikh ka8ws epishs kai ston tropo pou auto ekfrazetai...eite 'internetika' eite 'kanonika'! to internet borei na apotelesei meso ekfrashs apla einai sto xeri tou/ths ekastote endiaferomenhs na to antilhf8ei kai na egkrinei h na aporripsei!
ΑπάντησηΔιαγραφήEgw apla tha pw pan metron ariston! To internet einai sth zwh mas opws kai ta kinita pleon anapospasto kommati. Alla as mihn ta isopedwnoume ola. Nomizw pws mia ygih katastash einai h defterh omada. Kai ta atoma pou exoyn afierwsei xrono gia na ta vroun me ton eafto tous anhkoun ekei. Exw yparxei 100 kila alla pote den anika stin trith omada giati ta eixa pada kala me ton eafto mou. Twra eimai 50 kai fysaw pou lene alla kai pali den anikw stin prwth. As to doume realistika re paidia an den ta exoume kala me ton eafto mas eite kanoume gnwrimies mesw internet eite oxi to idio einai.
ΑπάντησηΔιαγραφήautes oi 3 katigories einai oi vasikes.. nomizw, o stoxos k o skopos einai autos pou tis diaforopoiei k dimiourgei k alles ypo-katigories..to pws mporei o kathenas na skeftetai k na xrisimopoiei to internet stis meres mas exei na kanei me tous "anthrwpous" k ta "atoma" pou anaferei o anwnymos...k to meso, ws meso, epeidi den einai ammeso ,se dyskoleuei na to anakalypseis...nomizw oti kimainomai metaxy 1 k 2, oxi giati to snomparw alla epeidi to fovamai pleon...kako? mporei...
ΑπάντησηΔιαγραφήSto epipedo pou kaloumaste na thesoume zitima katigoriwn, prokeimenou na diakrinoume tis aities ths anazhthshs epafwn mesa sto diadyktio, o diaxwrismos me ton sygekrimeno tropo, einai mallon epityxhs. To thema omws einai oti opou yparxoun anthrwpoi, yparxoyn kai kinhseis anamesa sta oria twn katigoriwn. Kinhseis pou kathorizontai apo idiosygrasiakes h sygiriakes idiaiterothtes. Afto mporei na simainei, pws to idio atomo, mporei, kata kairous, na exei diaforetiko profil se oti afora sto psaximo ths epikoinwnias mesa apo to diadiktio.
ΑπάντησηΔιαγραφήSymplirwmatika kai dexomenh pws to diadiktio einai, anamfivola, meros ths kathimerinothtas mas, tha ithela na epishmanw oti megalos arithmos twn atomwn pou xrhsimopoioun ton "xwro", prokeimenou na anazitisoun epafes kai gnwrimies anikei se anthrwpous anw twn 40.
Afto isws na einai ena neo thema apo mono tou.
Ena allo zitima, pou prokyptei apo tis epafes mesw tou diadiktyou, einai h dynatothta pou prosferetai se kapoious na plasaroun mia eikona diaforetikh apo thn pragmatikh tous.Exoume etsi mia meratroph tou xwrou se mia megalh theatrikh skhnh, opou oi prwtagwnistes kalountai na apofasisoun an epithimoun na proxwrisoun stin parousiash tou viografikou tous h an theloun na erminefsoun ena rolo.Tin idia stigmi omws h eleipsh ameshs epikoinwnias, oxynei tis aisthiseis, me apotelesma to aisthitirio mas se oti afora sto gnhsio na ginetai pio dynato. Etsi, estw kai yposeineidhta, exoume tin dynatothta na anagnwrisoume to gnhsio apo to plasto, toulaxiston sto idio metro kai vathmo pou thn exoume kai in real.
En katakleidi, to pou kai pws tha gnwriseis kapoion, elaxisth shmasia exei. To simantiko einai oi epiloges pou aforoun tin synexish kai tin exelixh ths sxeshs.
hats off margarita, ta eipes akrivws opws einai!
ΑπάντησηΔιαγραφήgiorgo apo panta ta eixa kala me tous h/y, apo thn epoxh poy ypirxe to mrc opos egrapses... isos egw na eimai sthn deyterh katigoria... pote den to eixa toso ksekatharo sto myalo mou.
ΑπάντησηΔιαγραφήeinai swsta ayta pou grafeis... se eyxaristw gia ta omorfa themata pou anevazeis...
Kalh mou margarita,
ΑπάντησηΔιαγραφήarxika na poume pws einai ola thema epilogwn.oloi eimaste enhmerwmenoi sto ti akribws sumbainei sto diadiktio.oloi kseroume to risko tou 'einai odws autos/h' ? alla kai na mhn einai ti peirazei?h epilegeis na riskareis milwdas me kapoio atomo pairnodas thn eythynh giauth sou thn epilogh, h apla den!o kathenas gia tous logous p eipe o mr.george (thank u george) exei to dikaiwma na parousiasei opoio proswpo autos epithumei.
(kyriws thema): auto pou exw mathei egw apo ta tosa xronia pou kanw chat einai pws yparxei gia na se krataei apla sydrofia kai kalutera na mhn blekseis me to na arxiseis na 'enthousiazesai peraiterw' me parfoumarismena logia giati meta ama to pragma xodrynei -thelodas k mh polles fores symbainei ama kati sou kedrarei to endiaferon- tote meta epikratei psuxologikos polemos.yparxei k to allo akro pou apla apolambaneis mia koubenta kai ama eisai anthrwpos pou pairnei riska sthn zwh tou,einai polu aplo,dineis mia wraia sunexeia sauth thn istorioula!
en katakleidi loipon, efoson oloi kseroume oti ola auta peri pseytikwn maskwn ktl einai mia megalh pithanothta na nai alitheia, dialegeis k pairneis.so simple. :)
ps:ama apolambaneis mia koubeda kai se kanei na aisthanesai kala, den exei shmasia poios einaiemfanisiaka sthn allh othonh,ma shmasia exei o tropos p sou stelnei ola auta ta mhdenika kai ena ta opoia probalodai eyxarista sthn dikh sou othonh kai sou kratane sydrofia me thn dikh sou pada sunainesh.
:) auto einai kathara h dikh mou apopsh!
File ta les polu swsta. Genikws h katastash me to psaksimo apo to internet exei paraginei kai akoma kai an kapoioi einai sthn prwth 'h sthn deuterh kathgoria se antimetwpizoun san na eisai sthn trith. einai spastiko giati mpainoume oloi sto idio kazani. deyterh kathgoria kai ksero pswmi
ΑπάντησηΔιαγραφήMe luph mou, molis adelhfthein pws parolo pou merikoi len peri maskwn,peri pseytikwn profil peri peri peri, alla oi peri apo sas den exete OUTE eikona kai kapoioi oute kan onoma!Suberasma, oxi ta fainomena apatoun , alla ta fainomena adikrouodai!
ΑπάντησηΔιαγραφήMrs Sylar...
ΑπάντησηΔιαγραφήyparxei mia diafora anamesa stin katagelia apopsewn kai gegonotwn (pou pragmati gia na einai apodekth xreiazetai na einai epwnymh) kai stin diatypwsh gnwmhs kai apopshs (gia thn opoia h epwnymia den einai aparaithth, stin antitheth periptwsh na eiste sigoyrh pws tonoi sofias pou exoun katatethei apo anwnymous stin diarkeia twn aiwnwn, tha eixan xathei...
Elpizw na mporesete na diakrinetai tin diafora... an pali oxi... tote einai thema antilipshs...
paro ola afta einai panta mia efxaristh proklish na mathaineis nea pragmata se oti afora tin xrhsh twn tropwn to diadyktiou... etsi tha epixeirhsw na vrw pws sto kala mporw na perasw edw mesa kapoia stoixeia mou, etsi wste eseis toulaxiston kai se oti afora emena proswpika na niwsete kalymenh...
To an tha akolouthsoun kai kapoioi alloi, proswpika kai se oti afora to sygekrimeno tropo epikoinwnias den me apasxolei katholou.
Telos as mou epitrapei na dilwsw pws oi eikasies kai oi ypotheseis sxetika me to "giati' twn allwn, kata kyrio logo odhgoun se lathos symperasmata. H amesh prosegish (opws protroph h dhlwsh epithymias) einai panta o kalyteros tropos gia na ftaseis kapoios stin alitheia. Epishs, stin anazithsh ths diaforetikothtas , h epithetikothta kai h apolyth sigouria, den einai symmaxoi alla mallon extroi.
tha mporousa na pw pws katatasw ton eauto mou sti 2h katigoria..ola osa grafeis einai apoluta swsta gt allwste ekfrazoun tin koini logiki..
ΑπάντησηΔιαγραφήoi gnwrimies opws k na ginoun exoun ta riska tous k kanenas tropos den prepei na einai katakritaios..arkei na sebesai ton allon anthropo..apla diadiktiaka i opoiadipote gnwrimia me opoia prothesi k skopo einai "asfalis"..apo "apostasi" k pio "eukoli".
Νομίζω ότι η δεύτερη κατηγορία είναι και η πιο δημοφιλής. Ναι στις μέρες μας το διαδίκτυο πλέον είναι στην καθημερινότητα χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δε μπορούμε να υπάρξουμε και χωρίς αυτό. Το διαδικτύο έχει πολλές χρήσεις κι εμένα προσωπικά αυτό που μ' αρέσει στο facebook είναι ότι σε φέρνει κοντά με ανθρώπους που δεν θα μπορούσες αλλιώς. Το διαδύκτιο επίσης σου δίνει την δυνατότητα να συνομιλήσεις με άτομα άγνωστα μεν αλλά αξιόλογα δε χωρίς να υπάρχει απαραίτητα πονηρός σκοπός κι αυτό είναι που μ' αρέσει στα ποικίλα blogs που υπάρχουν και με διαφορετικές συνομιλίες. Ναι μπορεί να υπάρξουν σχέσεις, φιλίες όπως και απορρίψεις αυτά συμβαίνουν όμως και στην άμεση επαφή όπου με κάποιον ταιριάζουμε σε οποιοδήποτε επίπεδο κοινωνικής σχέσης και με κάποιους όχι. Όσον αφορά το θέμα της μάσκας επίσης συμβαίνει και στην real life.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσωπικά, έχω περάσει από όλες τις "κατηγορίες" ανά διαστήματα, ανάλογα με τη διάθεση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναφορικά με την 1η περίπτωση όμως, ορίστε και μια διαφορετική οπτική. θυμάμαι τις πρώτες διαδικτυακές επαφές (και με τα 2 φύλα) που διατήρησα για αρκετά μεγάλο διάστημα. Και που δεν ενδιαφερόμουν ιδιαίτερα να τους μιλήσω τετ α τετ για τον απλούστατο λόγο ότι "εξυπηρετούσαν" μια χαρά τις κενές μου ώρες. Τις ώρες εκείνες που αποκοβόμουν από την πραγματική μου ζωή, που ήθελα να μιλήσω με έναν άγνωστο, να ανταλλάξω ιδέες, χαζοχαρούμενα και σοβαρά, να δημιουργήσω καυγάδες, χωρίς το άγχος της... έκβασης.
Το θέμα δεν είναι πάντα η γνωριμία, η προσωπική επαφή, αλλά η αίσθηση ότι μιλάς κάπου, ότι σε ακούν και ότι πραγματικά γίνεσαι αντιληπτός χωρίς να επηρεάζεσαι τόσο από την προσωπική σχέση που έχεις, για τον απλούστατο λόγο ότι δεν υπάρχει!
Με ιντερνετικούς χαιρετισμούς, Ιντερνέτια.