Η έλλειψη επιβεβαίωσης των αντρών…
Δευτέρα 14 /09/ 2009
Με αυτό το κείμενο δεν έρχομαι να ελαφρύνω την κακή συνήθεια των ανδρών στο να ξενοκοιτάνε ή να τσιλημπουρδίζουν… απλώς να φωτίσω μία μικρή πτυχή που είναι απόλυτα αληθινή και τους διαχωρίζει σαφέστατα από τις γυναίκες, προσθέτοντας ένα ακόμα λόγο από τους πολλούς στο γιατί είναι “γουρούνια”.
Μια από τις μεγαλύτερες διαφορές στην καθημερινότητα των δύο φύλων έχει να κάνει με το ποσοστό επιβεβαίωσης που δέχονται. Η επιβεβαίωση ας φανταστούμε πως είναι το υγρό μέσα σε ένα δοχείο με μία τρύπα στο κάτω μέρος του μέσα στον οργανισμό μας, όπου ο δεύτερος μας ζητά να είναι πάντα γεμάτο γιατί έτσι καταφέρνει να μας δημιουργεί μια αίσθηση πληρότητας, όπου μας κάνει να είμαστε ικανοποιημένοι με αυτό που έχουμε - είμαστε. Καθημερινά λοιπόν από αυτό το δοχείο χάνεται υγρό (επιβεβαίωση) όπου καλούμαστε να το αναπληρώσουμε είτε άμεσα είτε ετεροχρονισμένα.
Η καθημερινή επιβεβαίωση μιας γυναίκας είναι σε πολύ υψηλότερα επίπεδα από αυτήν του άντρα, μιας και θα δεχτεί πολλές μικρές δόσεις πηγαίνοντας στην δουλειά και βλέποντας εκεί το ενδιαφέρον συνεργατών ή πελατών της, πειράζοντας την στον δρόμο προσπαθώντας να την κατακτήσουν, ακούγοντας μια κόρνα ξέροντας πως είναι γι΄ αυτήν, έχοντας 3 τηλέφωνα – μηνύματα από άντρες που την διεκδικούν ή βγαίνοντας για ένα ποτό και έχοντας ως τελικό απολογισμό π.χ 2 άντρες να την έχουν “καρφώσει” ή πλησιάσει. Όλα αυτά μαζί ή ένα από αυτά ξεχωριστά, αποτελούν καθημερινό φαινόμενο μιας γυναίκας που έχουν ως τελικό αποτέλεσμα το υγρό του δοχείου να παραμένει στην θέση του.
Δυστυχώς όμως αν ένας άντρας περπατήσει στον δρόμο ή βρίσκεται στο μετρό, καμία δεν θα τον “καρφώνει” επίμονα εκτός και αν μιλάμε για τον GEORGE CLOUNEY, καμία δεν θα του κορνάρει στο φανάρι ή πολύ περισσότερο να του κάνει καμάκι και προφανώς καμία δεν θα του την πέσει σε ένα μαγαζί λαμβάνοντας υπόψη πως οι περισσότερες γυναίκες διατηρούν ακόμα το πατροπαράδοτο σύστημα Θηράματος – Κυνηγού.
Αν λοιπόν σκεφτούμε τα δεδομένα, βλέπουμε πως οι γυναίκες δέχονται καθημερινά παθητικά ενέσιμες ποσότητες επιβεβαίωσης (είτε την επιζητούν είτε όχι) διατηρώντας έτσι την αίσθηση πληρότητας τους, σε αντίθεση με τους άντρες που πρέπει ενεργητικά να την δημιουργήσουν.
Η ανθρώπινη φύση ποτέ δεν είναι ικανοποιημένη με αυτό που έχει, πάντα θέλει κάτι περισσότερο… Έτσι ακριβώς λειτουργεί και η επιβεβαίωση στον οργανισμό μας. Όταν λοιπόν μιλάμε για ένα ζευγάρι, καταλαβαίνουμε πως η παθητική τόνωση της γυναίκας την κάνει να είναι ήρεμη και ικανοποιημένη, ακριβώς γιατί έχει μια σχέση, όμως δέχεται και την αποδοχή των υπολοίπων, ενώ ο άντρας έχει μια σχέση αλλά προσπαθεί ενεργητικά να συμπληρώσει την ποσότητα επιβεβαίωσης που του λείπει από την αποδοχή των υπολοίπων γυναικών.
Ένα λογικό ερώτημα που θα μπορούσε να τεθεί είναι:
Άντε και δεχόμαστε πως ο άντρας πρέπει να παίξει για να πάρει την επιβεβαίωση που επιζητεί, πρέπει όμως να φτάσει στο άλλο άκρο και να απατήσει για να είναι ικανοποιημένος? Δεν του αρκεί το απλό παιχνίδι? Το απλό παιχνίδι αρκεί σε αυτόν που δεν ντρέπεται ή δυσκολεύεται να “παίξει” με τις γυναίκες. Αυτός που μπορεί να “παίξει” και να πάρει με την σειρά του μικρές δόσεις, δεν αισθάνεται την ανάγκη να πάει με την άλλη ώστε να νιώσει πλήρης. Όλοι οι υπόλοιποι όμως που δεν μπορούν, πέφτουν με τα μούτρα στην παραμικρή ευκαιρία που τους δημιουργείται προκειμένου να ικανοποιήσουν την έλλειψη επιβεβαίωσης τους.
Αντιλαμβάνομαι πως ίσως ακούγεται σαν δικαιολογία όμως αντικειμενικά η παθητική πληρότητα που έχουν οι γυναίκες τις κάνει να μην αντιλαμβάνονται την ανάγκη των ανδρών να νιώσουν την ίδια πληρότητα και που ο μόνος τρόπος γι αυτούς είναι να την δημιουργήσουν.
Οι άντρες ας μην με “Θεοποιήσετε” και οι γυναίκες ας μην με “λιθοβολήσετε” με σχόλια πριν ξαναδιαβάσετε προσεκτικά την πρώτη παράγραφο αυτού του κειμένου…
Μην ξεχνάμε να βάζουμε όνομα στα σχόλια μας...
(Yποβολή σχολίου ως ---> Όνομα/διεύθυνση URL ---> Γράφουμε όνομα ---> Αφήνουμε την Διεύθυνση URL κενή ---> Συνέχεια)
________________________________________________
den xerw an einai mono 8ema epivevaiwsis i apistia, anasfalia, i alpa anikanothta arnisis tis idias tis fyshs pou 8elei tous antres poligamika onta. exw akousei px apo gnwsto mou na leei pws an mia gynaika anevazei ton antra tis psixologika k ton kanei na niw8ei pws einai poli simantikos gia ekeini tote den exei kanenan apolitws logo na apatisei. ap tin alli an htan mono 8ema epivevaiwsis tote giati orismenoi arketa emfanisimoi antres pou safws k pairnoun ka8imerina tin polipo8ith epivevaiwsi apo diafores gynaikes adynatoun na steriwsoun sxesi k apatoun epanellimenws? ayto pou 8elw na pw einai pws i apistia den exei na kanei me tin emfanisi alla pws niw8oume emeis me ton eayto mas. to oti kapoios exei tin emfanisi tou george clouney den shmainei pws den 8a apatisei giati lamvanei to 8aumasmo twn gynaikwn ka8imerina k krataei to doxiaki tou gemato. i anasfaleia kryvetai kyriws sta antikeimenika emfanisima atoma kai i sunexhs epanalamvanomeni apistia kryvei anasfalia. memonomena peristatika borei na simvoun ston ka8ena, k upo tis katalliles sin8ikes kaneis den borei na eggyh8ei ek twn proterwn tin antidrasi tou. ayto einai diaforetiko omws ap tin periptwsi tis sunexous apistias se mia sxesi. i apistia h i afosiwsi se mia sxesi exartatai panta ap to ti zita o ka8enas sti ka8e fasi tis zwhs tou k to ti einai diate8imenos na steri8ei. i fysh twn dyo filwn einai diaforetiki, kai ta 2 fyla odhgountai stin apistia apla oi logoi einai diaforetikoi.oso k an ta pragmata teinoun sthn isodynamia, kapoia vasika stereotypa 9eloun tis gynaikes na antilamvanontai to sex pio synaisthimatika.gia ayto akrivws ton logo enas antras 8a sugxwrouse poli duskolotera tin apistia apo mia gynaika.twra o titlos "gourounia" pou exei apodo8ei..ok kapoioi borei na ton antiproswpeyoun 8erma.. to sigouro omws einai oti i genikoteri stasi zwis tou ka8e antra k i genikoteri suberifora einai ayti pou tou vazei ti tampela.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιώτα έγραψες εσύ :
ΑπάντησηΔιαγραφή-ap tin alli an htan mono 8ema epivevaiwsis -
ενώ είχα πει εγω...:
-απλώς να φωτίσω μία μικρή πτυχή που είναι απόλυτα αληθινή και τους διαχωρίζει σαφέστατα από τις γυναίκες προσθέτοντας ΕΝΑ ακόμα λόγο ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ στο γιατί είναι “γουρούνια”.-
κατάλαβες?
den eipa to anti8eto..epikentrw8ika se ayto apla giati ayto ekanes k esu, 8ewrises pws enas apo tous logous pou odigoun stin apistia einai elleipsi epivevaiwsis k aneferes to paradeigma tou antikeimenika emfanisimou antra.panw se ayto sxoliasa.
ΑπάντησηΔιαγραφή-Δυστυχώς όμως αν ένας άντρας περπατήσει στον δρόμο ή βρίσκεται στο μετρό καμία δεν θα τον “καρφώνει” επίμονα εκτός και αν μιλάμε για τον GEORGE CLOUNEY-
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που λέω εδώ δεν είναι σημαίνει πως ο GEORGE CLOUNEY δεν θα ξενοκοιτούσε αλλά η γυναίκα για να καρφώσει επίμονα θα πρέπει να είναι σαν αυτόν.
Επικεντρώνομαι στην συνήθεια των γυναικών, όχι στις αντιδράσεις των εμφανίσιμων αντρών :)
k egw stis antidraseis twn antrwn epikentrwnomai den diafwnw pws mia kali emfanisi einai ekeini pou proselkyei idiaitera tis gynaikes, oi opoies den 8a einai k poli diaxitikes me kapoion "metrias emfanisis". wstoso tpt den einai apolito. stin teliki i omorfia einai upokeimeniki k opws exoun "epityxia" gynaikes pou den 8ymizoun zizel, to antistoixo sumvainei k me tous antres.exei mia logiki vasi ayto pou les pws stin apistia peftoun me ta moutra antres pou den pairnoun tis "mikres aytes doseis" stin ka8imerinotita tous.sigoura omws uparxoun k alloi va8yteroi logoi pera apo ayton.
ΑπάντησηΔιαγραφήoups "antidraseis twn gynaikwn" i8ela na pw :)
ΑπάντησηΔιαγραφήperasmeni i wra... dikaiologoumai :)
kalinixtizw giati provlepetai vary to prwino xipnima!
..υποτιθεται πως οι αντρες δεν εχουν τοσο! την αναγκη της επιβεβαιωσης..νομιζα πως ειναι ""ελαττωμα ορισμενων γυναικων!..(εκτος εαν υπαρχει καπου στο ασυνειδητο σας..))καλη δικαιολογια παντως.! στην τελικη εμεις φταιμε που την εχουμε ετοιμη την επιβεβαιωση.. ενω οιαντρες πρεπει να την αναζητησουν... με οτι αυτο συνεπαγεται......:}
ΑπάντησηΔιαγραφήEimai ligo apolutos,alla einai h apopsh mou: o antras pou exei trupio doxeio tha exei sigoura polla alla provlhmata na ton talaipwroun opote to ti tha kanei me thn "dikia tou" prepei na perimenei! h autarkeia einai sundedemenh me thn epiviwsh(epiviwsh kai gonimopoihsh einai to BIOS tou kathe eidous ston planhth)
ΑπάντησηΔιαγραφήto arseniko protupo den perimenei na ton koitaksei mia kopela gia na paei spiti tou xaroumeno!antitheta perimenei thn prwth eukairia na moirasei ta spermatozwaria tou pou gia auton ton logo paragontai KATHE MERA! apla pisteuw oti oi perissoteroi antres exoume apomakrunthei apo auto to protupo,anagkazontas kai tis gunaikes na amvlunoun thn austhrh krish tous!shmhwteon oti h gunaika paragei ena wario to mhna pou perimenei ton ISXURO!to apotelesma einai autos o uperoxos dutikos politismos na paragei atoma provlhmatika ta opoia prepei na sunevrethoun katw apo tis epitages tis fushs kai na anextoun to ena to allo katw apo tis epitages tou anthrwpou.pisteuw sthn apsogh sunuparksh andra kai gunaika,alla auto proupothetei idiaitera aneptugmenh logikh kai sunaisthimatikes paradoxes!statistika einai ligoi oi anthrwpoi pou aksizoun kati tetoio.oi upoloipoi kalo einai na eklavoume tis provlhmatikes sunanthseis mas me to allo fulo ws upenthimish gia tis pithanes eleipseis mas!
Diavazontas ola ta parapano 8a i8ela na po kai tin diki mou gnomi etsi opos tin antilamvanomai ego.
ΑπάντησηΔιαγραφήDexomai loipon osa eipes peri epivevaiosis antron kai ginaikon!
Oloi xriazomaste na tonosoume tin filareskia mas giati auto mas tononei i8ika kai mas dinei zontania.Oloi eite ginaikes eite antres an perasei kati oraio apo dipla tous 8a to koitaksoun perimenontas na paroun kapoia antapodosi..ena vlemma,ena xamogelo!
Gia 'mena to paixnidi tis epivevaiosis stamataei kapou ekei....
Se olous tous upoloipous euxomai kala kerdi! :-)))
(Telika Giorgo...nai exeis dikio!Den perimena na to po,alla telika exeis!
Opos lene omos...pan metron ariston!)
wraio 8ema gia ena mikro sxolio...
ΑπάντησηΔιαγραφήkai ta dyo fyla exoyn anagkh apo epivevaiwsh k thn pairnoyn sthn ka8hmerinothta toys.
alloi kalyptontai m ena vlemma, ena xamogelo , mia le3h...yparxoyn k aytoi poy 3epernoyn "ta oria" k proxwroyn mexri telos!!!
ayto mporei na symvei k stis gynaikes k isws se megalytero va8mo stoys andres...alla gia pio logo omws??? anasfaleies, komple3ismos, egwismos...h apla tipota!!!
kalimera k kalh evdomada!!!
Vageli το έθεσες τέλεια οπότε δεν θα πω κάτι πάνω σε αυτά που είπες..
ΑπάντησηΔιαγραφή-Eimai ligo apolutos,alla einai h apopsh mou-
Lidia είπες την σωστή φράση, για ΣΕΝΑ τελειώνει εκεί, δυστυχώς για κάποιους δεν υπάρχουν όρια και το μέτρο ξεπερνιέται κατά πολύ.. και ακριβώς εδώ έρχεται αυτό που άκουσα αρκετές φορές εχθές προωθώντας το κείμενο πως είναι θέμα χαρακτήρα... Φυσικά και ναι.. είναι θέμα χαρακτήρα. Συμφωνώ.
Isidora μου άρεσε το απλά τίποτα...!!
Καλή Εβδομάδα
@ Vagelis: Δεν μπορώ να δεχτώ ότι είμαστε προβληματικοί επειδή ο άνδρας πρεπει να "μοιραζεται" το σπέρμα του κάθε μέρα, ενώ η γυναίκα που παράγει 1 ωάριο το μήνα περιμένει τον έναν τον καλό. Αν χρησιμοποιήσουμε τα απλά μαθηματικά του δημοτικού συνεπάγεται ότι ο άνδρας θέλει τον μήνα 30 διαφορετικές γυναίκες, εκτός απο τους μονούς μήνες που θα θέλει 31. Αν λοιπόν ο αυτοσκοπός του άνδρα είναι να "μοιράζει" το σπέρμα του δεξιά και αριστέρα, και αυτό ειναι που καθιστά τις σχέσεις προβλήματικές τότε θα χρησιμοποιήσει την απλή και πάντα πετυχημένη λύση της μαλα**ας και θα είμαστε όλοι ευχαριστημένοι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσον αφορά τώρα τη δική μου άποψη, θεωρώ ότι αυτή η ανάγκη για επιβεβαίωση του άντρα που τον ωθεί όχι μόνο να φλερτάρει αλλά να αλλάζει κ ερωτικους συντρόφους σαν τα πουκάμισα πηγάζει από απίστευτα κόμπλεξ τα όποια κατά κύριο λόγο τα έχουν δημιουργήσει οι πρώην.Θα σας δώσω ένα προσωπικό μου παράδειγμα. Είχα σχέση με έναν άντρα για 3 χρόνια, πάρα πολύ μέτριας εμφάνισης, και σίγουρα πολύ κατώτερου επιπέδου απο το δικό μου (εμφανισιακά πάντα). Αυτός ο άντρας λοιπόν όχι μόνο δεν μου έκανε κοπλιμέντα, που σαν σύντροφός μου αλλά μιας κ είμαι εμφανίσημη ήταν λογικό να μου κάνει,αλλά με έριχνε απίστευτα ψυχολογικά και προέβαλε συνέχεια τις πρώην του σαν καλύτερες (μετα από καιρό παραδέχτηκε πως μου το έκανε επειδή στο παρελθόν του το έκαναν). Εκτός αυτού είχε την "απαίτηση" να του λέω πόσο όμορφος,τέλειος, υπέροχος άντρας είναι απειλώντας με αρκετές φορές. Όσο λοιπόν του "γέμιζα" το δοχείο άλλο τόσο υπερόπτης γινόταν. Αποτέλεσμα? Εγώ δεν έπαιρνα καμία ικανοποιήση,προσπαθούσα να τονώσω αυτόν και όταν βρεθηκε ο πρώτος άντρας που με έκανε να νιώσω ότι μετράω, ε τότε τσίμπησα σαν ψάρι. Θέλω να καταλήξω στο ότι ότι κάνουν οι άνδρες μπορούν να το κάνουν κ οι γυναίκες κ το αντίθετο. και Γιώργο,δεν ακούγεται "σαν" δικαιολογία, ΕΙΝΑΙ δικαιολογία. Πλέον τα έχουμε κάνει πολύ εύκολα για τους άντρες,που ένας αντικειμενικά ωραίος δεν πιστεύω ότι έχει την ανάγκη συνεχούς επιβεβαίωσης
Egw pali exw na proteinw kati poli aplo....Afou i epivevaiwsi leitourgei san doxeio pou adeiazei sinexeia giati palevoume na to gemisoume k den tou vazoume apla ena PWMA????
ΑπάντησηΔιαγραφήMipws etsi kataferoume na exoume PLIROTITA???
K epomenws etsi den tha xreiazomaste epivevaiwsi alla OYSIA sti zwi mas???
afta...na pernate oloi TELEIA!!!
DEAR XRISTINA:oti egrapsa gia tis "diafores posoththtwn" metaksu antrwn kai gunaikwn den einai diko mou efeurhma! einai oi kanones ths fushs!kai den uposthriksa pouthena oti eimaste provlhmatikoi epeidh etsi eimaste ftiagmenoi.antitheta ta provlhmata arxizoun otan theloume na amfisvitisoume tis fusikes mas ormes kai na tis xalinagwghsoume me anthrwpina kataskeuasmata!kai ousiastika auto einai pou me ekane na grapsw sto blog: h eksorgistikh megalomania kai h geloia agnoia tou shmerinou anthrwpou pou ton akolouthei se kathe "politismenh" paremvash sth fusikh tou diadromh!akougomai ligo anthrwpos twn sphlaiwn alla nomizw exw kathe logo na mas amfisvitw ws eidos alla kai ws erwtikous suntrofous
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλω πολύ να καταλάβω το point σου Βαγγέλη,αλλα δυσκολεύομαι λίγο. Ποια είναι αυτα τα ανθρωπινα κατασκευασματα με τα οποια προσπαθουμε να χαληναγωγισουμε τις ορμες μας?Και σε ποια άγνοια αναφέρεσαι?Και η πολιτισμένη παρεμβαση στη φυσική διαδρομή ποια είναι? Να συγκρατείται ο άνδρας και να μη την πέφτει σε κάθε θυληκό?
ΑπάντησηΔιαγραφήprofanws h ithikh einai anthrwpino kataskeuasma! anaferomai sthn agnoia pou kouvalame sxetika me to ti xreiazomaste alla kai sxetika me to ti prokaloume stous eautous mas otan akolouthoume thn ithikh kai oxi auto pou h fush mas sprwxnei na kanoume!ean enas andras exei thn FUSIKH(de milaw gia epidiksiomanh,kati pou uparxei mesa tou ,apo thn wra pou genithike, ton sprwxnei) tash na plhsiasei ena thiliko shmera kai ena thiliko aurio kai ena thiliko methaurio... ti einai auto pou tha ton apotrepsei? h fush h' h ithikh? gia na katalhksw: exoume parei ena dromo pou ton dhmiourghsame emeis(milaw gia ton dutiko anthrwpo) kai h sofia mas einai ligo fthnh!exoume peripleksei thn zwh mas me apotelesma olo kai ligoteroi anthrwpoi na ta katafernoun me epituxia!se prokalw na analogisteis to vathmo ths ekpaideushs pou pernaei to kathe atomo sxetika me to pws prepei na diaxeiristei tis proswpikes tou sxeseis! exei vgei manual gia to pws na zhs xristina...
ΑπάντησηΔιαγραφήΏστόσο αν δεν υπήρχε η ηθική τα πράγματα θα ήταν ανεξέλεγκτα. Ο καθένας μας θα έκανε ότι ήθελε χωρίς να σκέφτεται αν θα πληγώσει τους ανθρώπους που έχει γύρω του κ τον αγαπούν.Δεν γίνεται να λειτουργούμε στη ζωή μας με βάση τα ζωώδη ενστικτά μας και να κάνουμε ότι μας καπνίσει. Επίσης δε θεωρώ ότι περιπλέκουμε τη ζωή μας βάζοντας όρια στο μέχρι ποιο σημείο θα φλερτάρουμε και πόσοι άνθρωποι ταυτόχρονα θα γεμίζουν το δοχείο της επιβεβαίωσής μας.Σίγουρα όλοι δεχόμαστε συμβουλές στο πως να διαχειριστούμε τις προσωπικές μας σχέσεις,και ο καθένας κάνει τις επιλογές του.Δεν γίνεται όμως να έχουμε και το σκυλο χορτάτο και την πίτα ολάκερη,και όπως ανέφερε ο Γιώργος να πέφτει ο άλλος με τα μούτρα στην παραμικρή ευκαιρια που δημιουργείται επειδή δεν παίρνει την απαιτούμενη δόση επιβεβαίωσης από τη σύντροφό του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για το manual,δυστυχώς υπάρχει παντού. Αλλά ο καθένας βάζει τους δικούς του κανόνες,παίζοντας όμως ομαδικά και δίκαια...
Ουσιαστικά ενώ μιλάτε για το ίδιο θέμα έχετε καταπιαστεί από δύο διαφορετικές έννοιες και εξηγώ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Βαγγέλης ισχυρίζεται πως γενετικά ο άντρας είναι "κατασκευασμένος" να αναζητεί συντρόφους ώστε να ικανοποιήσει τον οργανισμό του ως παραγωγική μονάδα σπέρματος και πως αυτό στην ουσία δεν συμβαίνει διότι υπάρχει ένας ηθικός νόμος που τον κρατάει πίσω. Ο Βαγγέλης λοιπόν επικεντρώνεται στο γενετικό κώδικα DNA και προσπαθεί να αποβάλει τον ηθικό νόμο.
Από την άλλη μεριά η Χριστίνα επικεντρώνεται στην ηθική υπολογίζοντας λιγότερο τις κωδικοποιημένες κατευθύνσεις μας.
Η άποψή μου λοιπόν είναι πως και οι δύο έχετε δίκιο μιας και πράγματι γενετικά είμαστε παραγωγικές μονάδες σπέρματος με σκοπό την αναπαραγωγή
όμως πράγματι ζούμε σε μια κοινωνία με ηθικούς κανόνες.
Και οι δύο κοιτάτε το κέντρο, απλά ο ένας από δεξιά και ο άλλος από αριστερά.
Δεν θα απαντήσω διπλωματικά επειδή είμαι ο δημιουργός του BLOG ομως ειλικρινά κατ εμέ έχετε και οι δυο δίκιο ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΤΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ που το βλέπετε και αναλύετε.
Ας αφήσουμε τη γενετικη στην άκρη. Υπάρχουν γυναίκες που απολαμβάνουν και αποζητούν το sex περισσότερο απο καποιους αντρες.Αυτό τι σημαινει?Οτι υπάρχει ανωμαλια στο DNA τους?Και ποιος λεει οτι ο αντρας ειναι "κατασκευασμενος" να αναζητεί συντρόφους??Τελικα οντως οι αντρες λειτουργειτε βαση manual.Γιώργο ξέρεις ότι δε μ'αρεσει να ηθικολογώ ούτε να το παίζω άψογη,απλά πιστεύω ακράδαντα πως πρέπει τα πράγματα να είναι ξεκάθαρα.Είτε αρκείσαι στον άνθρωπό σου,κ δέχεσαι το φλερτ μέχρι το σημείο που δε θα πληγώσεις κανεναν αν το μάθαινε, είτε πας και φουσκώνεις απο αυτοπεποίθηση κ επιβεβαιωση και παραλληλα αδειάζεις από σπέρμα όποτε θες με όποια θες...
ΑπάντησηΔιαγραφήfile giwrgo,kalws h kakws proswpika den niwthw katapiesmenos(oxi oti den eimai omws) apo thn ithikh kai gi auto prospathw na thn apovalw.apla o kathenas ephreazetai kai grafei,apo ta viwmata tou kai tis skepseis pou ton erethizoun.genikotera pisteuw oti zoume katw apo thn piesh kapoiwn kanonwn pou tous exoume ftiaksei emeis kai oxi h fush.kai fusika to sex den apotelei ksexwristo kommati tou anthrwpou alla apla mia ekfansh ths uparkshs tou.oso gia to thema ths epivevaiwshs, hdh apo to prwto mou sxolio ksekatharizw oti-kata thn apopsh mou-to ugeies arseniko den exei anagkh apo sexoualikh anagnwrish,einai etsi ki alliws allh h dunamh pou to sprwxnei na to kanei.kai auto xristina einai kati pou oloi oi antres to katalavainoun alla oles oi gunaikes duskoleuontai.einai san na prospathw egw na katalavw giati mia gunaika mou kanei th zwh duskolh tis meres ths periodou ths.to anthrwpino swma exei tous mhxanismous tou,tous agnooume kai prospathoume na zhsoume me praktiko tropo th zwh mas oso ginetai pio epituxhmena, an omws mas trwei h periergeia pws einai h teleia sxesh,giati mou aresei auth apenanti,giati feugei meta to sex na vrei tous filous tou... prepei na mathoume perissotera gia to pws douleuei to kathe fulo kai tis idiaiterothtes tou. exw kai mia protash:eixa dei kapote ena documentary sto skai gia thn xrhsh testosteronhs apo andres(kai apo gunaikes)se hlikia pou ta epipeda ths einai xamhla.malista mathainw oti oti h xrhsh ths ekselisetai se moda. einai polu endiaferon na dei kapoios pws o anthrwpos einai ena susthma pou to ti tou "eisageis" kathorizei to ti tha sou dwsei pisw!sto internet pleon vriskeis ta panta, aksizei...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνδιαφέρον θέμα έθιξες Γιώργο κι ακόμα πιο ενδιαφέροντα τα σχόλια που ακολουθούν το κείμενο σου. Η επιβεβαίωση ενός άντρα ολοκληρώνεται από την ποικιλία και των αριθμών γυναικών... Χμμμ, για μένα είναι και δεν είναι δικαιολογία και θα εξηγηθώ γι' αυτό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιλάτε για γενετική, μιλάτε για τα γενικά χαρακτηριστικά που χωρίζουν τα δυο φύλα... Αλλά έχετε ξεχάσει έναν βασικό παράγοντα κι αυτός είναι η μοναδικότητα του κάθε ανθρώπου άρα κι η μοναδικότητα της ανθρώπινης σκέψης ανεξαρτήτου φύλου και φυσικά τον χαρακτήρα καθενός από εμάς...
Μιλάς για επιβεβαίωση... Κι η γυναίκα έχει ανάγκη την επιβεβαίωση και την εκτίμηση όχι μόνο της εμφάνισής της αλλά και της προσωπικότητας της και συνήθως -σύμφωνα πάντα με τις δικές μου εμπειρίες και των γύρω- δεν την βρίσκει από τον σύντροφο της μέσα από τις σχέσεις της. Και ποιος λέει ότι η γυναίκα δεν τονώνει την αυτοπεποίθηση του συντρόφου της; Εννοείται ότι κι ο άντρας έχει ανάγκη την επιβεβαίωση του τόσο για την εμφάνιση του όσο και για το μυαλό του... Όλοι οι άνθρωποι λίγο πολύ έχουμε την ανάγκη αλλά και μια ενθάρρυνση της αποδοχής γι' αυτό που είμαστε αλλά και γι' αυτό που μπορούμε να είμαστε. Ναι Βαγγέλη οι άντρες αναπαράγουν σπερματοζωάρια καθημερινά και οι γυναίκες μια φορά το μήνα ωάριο... και τι σημαίνει αυτό; Η σεξουαλική επιθυμία και οι σεξουαλικές ορμές δεν καθορίζονται από αυτά και για αυτό μπορούμε να έχουμε σεξουαλικές ορέξεις όσο κι οι άντρες...
Ο αισθημαντικός παράγοντας γιατί δεν αναφέρεται; Διότι ξέρω πάρα πολλούς άντρες οι οποίοι είναι μονογαμικοί από την φύση τους κι αυτό που αναζητούν είναι η αποδοχή της ειλικρίνειας του ότι μπορούν να είναι αφοσιωμένοι σε μια γυναίκα, στην σχέση τους δηλαδή...Κι αυτό αποζητούν τελικά, δεν τους εκφράζει ο αριθμός γυναικών αλλά τα αισθήματα γιατί έτσι λειτουργούν. Και ξέρω αρκετούς και γυναίκες που αλλάζουν συντρόφους συχνά διότι αρέσκονται σ' αυτό και καμαρώνουν ή γιατί δεν έχουν βρει τον έρωτα τους, για προσωπικούς λόγους, και; Δεν σημαίνει ότι αυτό τους καθιστά προβληματικούς ή ανασφαλείς. Κάθε άλλο. Πάντα παίζει ρόλο η φάση και η ψυχολογία στην οποία βρισκόμαστε αλλά και η τύχη. Ένας άσχημος χωρισμός για παράδειγμα μπορεί να είναι η αιτία για ν' αλλάζεις εύκολα συντρόφους και να δοκιμάζεις γιατί στην δεδομένη φάση δεν θέλεις κάτι σοβαρό. Κι αυτό ισχύει για άντρες και γυναίκες. Όσον αφορά για δυο ανθρώπους που βρίσκονται σε μια σχέση, η άποψη μου είναι ότι το ωραίο το θαυμάζουμε, ότι θεωρεί καθένας όμορφο. Αυτό δεν το θεωρώ τραγικό, το θεωρώ φυσιολογικό... Αν όμως προχωράς παράκατω και καταλήγεις να απιστήσεις, οι λόγοι μπορούν να είναι και πολλοί... αλλά αν είναι η επιβέβαιωση που θα ήθελες να έχεις από τον σύντροφο σου γιατί να μην το κουβεντιάσεις μαζί του να του δείξεις ότι θέλεις και το κάτι παραπάνω; Ξέρεις πόσες γυναίκες επιβεβαιώνουν τον άνθρωπο τους ενώ εκείνοι το ξεχνούν να το κάνουν αντίστοιχα στις γυναίκες τους γιατί νομίζουν ότι το θεωρούμε δεδομένο; Είναι και πως έχουμε μάθει να λειτουργούμε ο καθένας μας κι από τέτοια παραδείγματα ένα σωρό...
"Ναι Βαγγέλη οι άντρες αναπαράγουν σπερματοζωάρια καθημερινά και οι γυναίκες μια φορά το μήνα ωάριο... και τι σημαίνει αυτό; Η σεξουαλική επιθυμία και οι σεξουαλικές ορμές δεν καθορίζονται από αυτά και για αυτό μπορούμε να έχουμε σεξουαλικές ορέξεις όσο κι οι άντρες..."
ΑπάντησηΔιαγραφήο λογος που αναφερομαι στη φυση των δυο φυλων δεν στοχευει τη συχνοτητα στις σεξουαλικες ορεξεις του καθε φυλου,αλλα τη διαφορα ως προς το πληθος των ερωτικων συντροφων.Εισαι επιλεκτικη γιατι εχεις ενα τον μηνα,ενω εγω "τα εχω για πεταμα".Φυσικα και η γυναικα θα πειραματιστει για να βρει αυτον τον ξεχωριστο.Η καθημερινοτητα ομως μου δεχνει οτι η γυναικα ειναι πολυ πιο φειδωλη στις επιλογες της σε σχεση με τον ανδρα!
Και εγω γνωριζω γυναικες που ειναι σε "φαση" να τους αλλαζουν σαν τα πουκαμισα οπως και αντρες που δεν θελουν ποκιλια και δεν κατακρινω κανεναν απο τους δυο.Απο προσωπικη εμπειρια ομως ξερω οτι για να βρεθουν σε αυτη την "φαση" ΚΑΤΙ μεσολαβησε.Για την γυναικα οπως λες ισως ενας κακος χωρισμος,για τον ανδρα μια αποτυχια,η' η συνειδητοποιηση οτι θελει μια "αλλη" ζωη(δεν ειναι απαραιτητα κατι δυσαρεστο). Στην αφετηρια ομως νομιζω- και μιλαω για τον κυριο ογκο του πλυθισμου- αυτα τα παιδια που μου περιγραφεις ειχαν διαφορετικο προσανατολισμο.Για τους αντρες τουλαχιστον ειμαι σιγουρος,για τις γυναικες δεν ειμαι και ειδικος...μαθαινω ακομη!
Βαγγέλη το παράδειγμα που προανέφερα για έναν κακό χωρισμό ήταν ενδεικτικό ανάμεσα σε άλλα πολλά όχι για τις γυναίκες αλλά για τους ανθρώπους άνευ φύλων και δεν αναφέρομαι μόνο σε αίτια άσχημα αλλά και σε όμορφα όπως απλά να το γουστάρεις αυτό και να το κάνεις. Είναι και μέσα στην φύση μας κάποια πράγματα. Είτε είμαστε πολυγαμικά είτε μονογαμικά όντα, είτε είμαστε γεμάτοι από αυτοπεπίθηση είτε μέσα στην ανασφάλεια. Και δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να έχει μεσολαβήσει κάτι για σεξουαλική συνεύρεση με πολλά διαφορετικά άτομα ή η αφετηρία κάποιου να έχει διαφορετικό προσανατολισμό όπως εσύ λες; Αυτό μου είναι παράλογο σαν να τους διαφοροποιείς. Είναι δηλαδή ή το ένα το άλλο; Γενικολογείς αρκετά. Κι ας μην ξεχνάμε και το θέμα της επιβολής του άντρα στην γυναίκα και κατά πόσο αυτό έχει αλλάξει κι έχει επηρρεάσει και τα δυο φύλα σήμερα σε σχέση με το παρελθόν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι σου ξαναγράφω ότι το ωάριο αφορά την γονιμότητα καθαρά που η επιθυμία της αφορά δυο ανθρώπους κι όχι μόνο την γυναίκα. Δε μ' αρέσει να βάζω ταμπέλες στα δυο φύλα γιατί τα πράγματα έχουν αλλάξει πάρα πολύ από τότε που μπήκαν αυτές οι ταμπέλες ανάμεσα μας, οι παράγοντες κάτω από τους οποίους μπήκαν αυτές οι ταμπέλες έχουν αλλάξει πάρα πολύ. Να μην είσαι τόσο σίγουρος.