The official language of blog is Greek so if you want to translate it, you must choose to translate from Greek to your language...


Συζήτηση μεταξύ των μελών...
Τετάρτη 09/12/2009

(ερώτηση μέλους)





Λένε πως περνώντας τα χρόνια ερωτευόμαστε πιο δύσκολα...
Μήπως τελικά η ηλικία ξεπερνά τον έρωτα?



Μην ξεχνάμε να βάζουμε όνομα στα σχόλια μας...
(Yποβολή σχολίου ως ---> Όνομα/διεύθυνση URL ---> Γράφουμε όνομα ---> Αφήνουμε την Διεύθυνση URL κενή ---> Συνέχεια)

________________________________________________

128 σχόλια:

  1. Mmmm...wraia skepsh eixes shmera Giwrgo...Nomizw oti megalwnontas paraxeneuoume kai ennow oti ginomaste pio apaititikoi kai poiotikoi se auta pou zhtame...paei to free spirit ths neanikhs hlikias!!Sthn hlikia twn 18 erwteuomastan synexeia,toulaxiston etsi pisteuame,ase pou nomizame oti kathe sxesh htan kai to telos tou kosmou!!!Mh milisw gia ligo argotera,ekei pou nomizoume oti mono emeis to exoume perasei auto...nai agaph mou esy kai alloi 108.000...xaxaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Gia mena den paizei rolo h hlikia..eixa eroteutei prosfata toso dinata oso pote sth zwh mou..kai exw eroteutei polles fores sto parelthon..auto pou me exei kanei pleon na eroteuomai pio diskola einai oi sinexeis apogoiteuseis kai to oti exw katalavei pleon oti pote den tha vrw auto pou psanxw..pleon exw pligothei toso polu pou den exw empistosunh se kanenan kai se tipota..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν ξερω ποιος το λεει αυτο, αλλα μαλλον δε ξερει τι του γινεται!οσο μεγαλωνουμε ερωτευομαστε ποιοτικα! ερωτευομαστε την ουσια του αλλου, μιας και ο νεανικος ενθουσιασμος εχει φυγει και ξερουμε πλεον λιιιιγο καλυτερα τι ψαχνουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Natasa δεν είναι δικό μου το θέμα. Είναι ερώτηση μέλους και την έβαλα αμέσως μιας και μου άρεσε. Ποιο μέλος ήταν, θα το αφήσω στην κρίση του να το πει εαν και εφόσον θέλει.

    Σε τρία μηνύματα και αμέσως... οι γνώμες διίστανται....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Estelle...etsi omws den tha se erwteuteutei kai kaneis...an esy fovasai na erwteuteis pleon, pws tha afhseis ton allon na se erwteutei...gia mena o erwtas einai ena paixnidi...pou alles fores xaneis kai alles kerdizeis!!!Kai tha poneseis kai tha klapseis kai tha gelaseis kai tha peraseis omorfa...oloi mas exoume plhgwthei kai an auto mas kanei na xtizoume toixous pou emeis oi idoi den mporoume na perasoume mhn exoume thn apaithsh na mas doun oi alloi zwntas krymenoi pisw apo autous...den yparxei wraiotero synaisthhma apo to na niwtheis erwteumenos...apla lampeis oloklhros!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Natasa το νόημα του μηνύματος σου ήταν τέλειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Euxaristw polu Giwrgo...auth vevaia einai h dikh mou thewria kai sigoura mporei na mhn einai kai apodekth apo olous!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρια Βαλσαμη09 Δεκεμβρίου, 2009 00:33

    Καλησπερα!!!!!!!!
    Συμφωνω με την Νατασα...οσο μεγαλωνουμε...χανεται πια η αθωοτητα μας...και δυσκολευομαστε να αφεθουμε...εχουμε αμυνες ακομα και απο τον ιδιο μας τον εαυτο...χανεται ο αυθορμητισμος μας τα παντα περνανε απο τα τεστ της λογικης...ειμαστε συναισθηματικοι οσο μας το επιτρεπει η λογικη μας..δεν ξερω αν ισχυει για ολους..για μενα ομως ισχυει..καλως η κακως...ειμαι ανοικτη στο να αφεθω..αλλα δεν μου το εμπνεει κανεις...και ειμαι πια σε μια ηλικια που εκπτωσεις στα θελω μου δεν κανω...αυτη ειναι η διαφορα σε μικροτερη ηλικια ολα ειναι υπεροχα..ολοι ειναι τελειοι...στην ηλικια μου ομως(28)η θα εχει οτι θελω εγω και με καλυπτει η δεν θα ειμαι μαζι του..βεβαια μπορει να το λεω αυτο....γιατι λειτουργω πια με τη λογικη..αλλα τι να κανουμε..ειπαμε αμυνες καλως η κακως...και τοιχος..μεγαλος τοιχος..οπου βεβαια πιστευω οτι για ολους υπαρχει καποιος με βαριοπουλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και η δική μου άποψη στο θέμα είναι πως μεγαλώνοντας ηλικιακά, η ένταση του έρωτα αυξάνει και οι φορές που συμβαίνει μειώνονται.

    Η ποιότητα με την ηλικία είναι εφάμιλλη και η ένταση με την ηλικία είναι άκρως αντιφατική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Natasa mou simfwnnw me osa les..den eipa oti den thelw na eroteutew!!!San trelh thelw!Kai na me eroteutoun!!Apla sta 36 mou xronia exw ginei polu kaxupopth pleon..exw kanei polles sxeseis kai hmoun 10 xronia pantremenh..mallon thelw ton xrono mou..apla akouw kai vlepw polla kai exw apogoiteutei ligaki..den to vazw katw omws..kserw pws pernaw mia fash diskolh tora..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Geia sou Maria...katarxhn pisteuw na perases teleia epanw kai na proetoimases to edafos giati anevainw egw twra!!!Sto thema mas omws...Tha krathsw th teleutaia sou protash "gia olous yparxei kapoios me variopoula" apla theikh...arkei na ton afhseis eee????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρια Βαλσαμη09 Δεκεμβρίου, 2009 00:41

    Φυσικα και να μη το βαλεις κατω estelle!!!!!Ειναι λογικο να απογοητευεσαι αλλα..μη βαζεις ολους τους ναθρωπους στο ιδιο τσουβαλι..δεν ειναι σωστο..δινε ευκαριες για να σου δωσουν..μονο ετσι θα προχωρησεις μην απορριπτεις...οντας προκατειλλημενη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. estelle σίγουρα δεν έχει βρεθεί ο "κατάλληλος" που θα σε κάνει να ξεπεράσεις τις δυσκολίες. Η βαριοπούλα που πολύ ωραία είπε η Μαρια Βαλσαμη δεν έχει βρεθεί, όταν όμως συμβεί αυτο... τότε τα πράγματα στο συναισθηματικό σου τομέα θα αλλάξουν ρυζικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Estelle kararxhn respect sto proswpo sou kai sta xronia sou,egw eimai molis 29!!!H alhthia einai oti h agora kai apo tis duo pleures xwlainei...einai dyskola ta pragmata,auto omws den shmainei oti prepei na skyvoume to kefali...to eipes kai monh sou pernas mia dyskolh fash twra pou sigoura thelei to xrono ths!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαρια Βαλσαμη09 Δεκεμβρίου, 2009 00:47

    Νατασα μου..περασα πολυ..ωραια..η αληθεια ειναι..αν και δεν εφαγα τουλουμπα..χαχα..
    Χρησιμοποιω μια ΠΑΡΟΜΟΙΩΣΗ με τις φιλεναδες μου για να τους εξηγησω..τι ακριβως θελω στη ζωη μου...
    Παρομοιαζω τη ζωη μου σαν ενα βιβλιο...που αλλος εχει γραψει μια σελιδα..αλλος μια σειρα..αλλος εχει σβησει με μπλανκο για να μη φαινεται τι μου εχει κανει..αλλος μουντζουρωσε...αλλος εσκισε τη σελιδα για να μην υπαρχει καν....ειμαι λοιπον σε μια φαση...που εχω γυρισει πολλες κενες σελιδες..ωστε να μη φαινεται τιποτα απο κατω..σε κανεναν δεν θα επιτρεψω να τ ακανει αυτα πια..θελω καλλιγραφικα γραμματα..με κοκκινο μελανι..ξερεις ομως κατι...??Ποια ειναι η διαφορα???Οτι Ε Γ Ω δινω το στυλο!!!!!!Αρα...ναι ...πρεπει να τον αφησω να χρησιμοιποιησει τη βαριοπουλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Kalispera...o erwtas einai san ta mwra pou siga siga arxizoun kai milane...lene leksoules,th mia meta thn allh...kanoun to ena lathos meta to allo..ta diorthwnoun...ta ksanakanoun...enthousiazonte me auta pou lene...kai oso megalwnoun sunthetoun oloklhres protaseis mesa apo ta lathi kai tis lekseis pou exoun mathei...Etsi kai o erwtas mesa sthn sxesh...oso megalwneis o enthousiasmos ginetai olo kai pio dunatos...erwtas pou mesa apo ta lathi sou dineis kai pairneis auto pou pragmatika xreiazesai!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Α ρε Doctor.. να έρθεις στο κεντρο μου να δουλέψεις.. :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Etsi eimai Maria mou...kai kala kaneis kai dineis to stylo...kai kala kaneis kai thes kaligrafika grammata!!!Doctor Love your Absolutely rigth!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. O έρωτας είναιένα υπέροχο συναίσθημα.. σε απογειώνει.. ο έρωτας δεν έχει ηλικία.. απλά μεγαλώνοντας μαθαίνεις να τον διαχωρίζεις από τον ενθουσιασμό.. μαθαίνεις να πετάς κ να μην χάνεσαι στα σύννεφα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Paidia polu wraies oi apopseis sas kai to thema shmera alla distixws tha prepei na sas kalinixtisw giati aurio exw kai 2 kores pou prepei na pane sxoleio!Tha diavasw aurio me thn hsuxia mou ola ta posts!Kalo vradu..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Tha daneistw mia ataka filou...Erwtas einai o triamvos tou paralogismou panw sth logikh...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλώς ήρθες Doctor και Γωγώ και καλό βράδυ estelle!

    O έρωτας έχει όρια? Τι πιστεύετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Kalhnyxta Estelle...kai synexise na exeis ta matia sou anoixta!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλησπέρεεεεεες people!
    Ο έρωτας μπουκάρει στη ζωή σου αρκεί να βρει μια πόρτα ή έστω ένα παράθυρο ανοιχτό. Το θέμα είναι πως όταν τρως τα μούτρα σου κλείνεις την πόρτα αυτή για να ανασυνταχθείς και να είσαι έτοιμος για την επόμενη "μάχη". Ίσως μεγαλώνοντας να χρειάζεται περισότερος χρόνος για να βάλεις σε τάξη τα κομμάτια σου, να...ετοιμάσεις τον εαυτό σου για το επόμενο ταξίδι και να ανοίξεις την πόρτα.

    Μαρία έφερες λάφυρα από Θεσσαλονίκη;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Erwtas me oria?San na leme pathologika erwteumenos se katastash trellas?eipame!!!an kai den nomizw oti exei oria,gi'auto kai alles fores thn patame!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλώς ήρθες Mandy! Λάφυρα??? Αμέσως στα λάφυρα!!

    Γυναίκες... ααπππαπααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μαρια Βαλσαμη09 Δεκεμβρίου, 2009 01:06

    Καληνυχτα Estelle.....μην απογοητευεσαι....να εισαι ανοικτη..και ολα θα ερθουν..για να ερθει ο σωστος δεκτης...πρεπει να εισαι καλος πομπος...
    Mandy....θα σε απογοητευσω...τα λυπηθηκα και τα αφησα εκει..;)
    Γεωργο...θεωρω οτι αν ειναι αληθινος εντονος ερωτας..οχι δεν εχει ορια....δεν υφισταται η λογικη,πως θα υπαρχουν τα ορια..αν υπαρχουν αυτα τοτε δεν ειναι ερωτας..ειναι ενθουσιασμος..εχει διαφορα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. οταν ερωτευτεις για πρωτη φορα δεν υπάρχει κανένα οριο.. ουτε λογικη.. τιποτα παρά μονο εσύ κ ο χαρούμενος πιτσιρίκος με τα βέλη του.. και για δευτερη κ για τρίτη ίσως.. με τον καιρό όμως αρχίζεις να έχεις όρια.. στοχεύεις καλύτερα!!!!! και ξέρεις ποιος είναι ο στόχος σου!!!! και τα βέλη πάνε ακριβώς εκει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Afou prin sundesa ton erwta me lekseis kai protaseis..tha pw pws ta oria tou erwta einai tosa osa exei kai ena leksilogio...oso perissotero diavazeis,asxoleisai toso perisotero to dieuruneis...dineis dikes sou lekseis kai ermhneies gia kathe empeiria...eite sthn kathomiloumenh,thn kathareuousa h' thn arxaia...opote analoga me tis empeiries pou viwneis megalwneis ta oria h' antistoixa mikraineis ta oria tou erwta!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. οκ Μαρία, θα πεταχτώ το ΣΚ να δω τι άφησες :)

    Όρια ο έρωτας;;Αν έχει όριο, αυτό είναι η λογική. Εκεί που ξεκινάει η λογική, τελειώνει ο έρωτας. Σαν τη μέρα με το Johnnie Walker...Το ένα έρχεται, το άλλο φεύγει. Δε συνυπάρχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Mandy,tha se enhmerwsw ti afhse h filh mas...to Savtokyriako tha eimai epanw...
    Ephreasmenh loipon apo thn teleutaia mou exodo,tha pw oti erwtas einai:ena taxidi sto fws,enas dekatos tritos theos,mia glykeia fylakh pou den den theleis na vgeis apo ekei...opws kai enas logos na peis pws axizei sto kosmo na zeis!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πως αντιμετωπίζουμε την βαριά μορφή καψούρας ανεξαρτήτως ηλικίας?

    Καμία ιδέα...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κορίτσια, διαφωνώ.. η λογική είναι κριτική σκέψη, εγκεφαλική λειτουργεία.. ο έρωτας είναι συναίσθημα.. που σαφώς επηρεάζει την κρίση μας.. άλλωστε ο έρωτας είναι υποκειμενικός.. υπεραξιολογούμε έναν άντρα σε σχέση με έναν άλλο (οι γυναικες).. αντίστοιχα κ οι αντρες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μαρια Βαλσαμη09 Δεκεμβρίου, 2009 01:23

    Ετσι Νατασα μου,ειμαστε του ποιοτικου....χαχα
    Θα συμλπηρωσω εγω..χρησιμοποιωντας τα λογια της Κικης Δημουλα..''ο ερωτας δεν θελει χρονο θελει ταχυτητα οπου αυτη συναβει με τους νεους''...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μαρία, ποια είανι η Κική Δημουλά? Κάτι μου λεει το επιθετο αλλά δεν το'χω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μαρια Βαλσαμη09 Δεκεμβρίου, 2009 01:28

    Διορθωση..*συναδει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Νατάσα αλήθεια,ο κολλητός σου τι κάνει; χαχαχαχα!

    Ακριβώς Νατάσα μου... Τα πάντα όλα είναι ο έρωτας!
    Αλίμονο αν ποτέ φτάσουμε σε σημείο να πούμε ότι δεν μπορούμε πια να ερωτευτούμε. Χωρίς απαραίτητα να έχει να κάνει με πρόσωπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Κορυφαία ελληνίδα ποιήτρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. όποιος άντρας είναι πολυ καψουρης να πάει στον πλουταρχο να κλάψουν παρεα.. ιχιιχιχιχι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μαρια Βαλσαμη09 Δεκεμβρίου, 2009 01:30

    http://www.youtube.com/watch?v=d3G1YJGDyCE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Kati teleutaio:...o exthros tou erwta einai h sunithia...afetheite sto taksidi pou tha magepsei to mualo kai thn kardia sas...xwris na menete stasimoi...kathe ti to diaforetiko einai erwteusimo...kathe ti to idio einai anousio kai vareto!!!! Kalo sas vrady...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Δέχτηκα ένα μήνυμα ενός μέλους που μου έγραφε πως δεν πρέπει να ερωτευτώ ποτέ γιατί στην αρχή είναι όλο λουλουδάκια και καρδούλες αλλά μετά χαλάει και με παρότρυνε να πηγαίνω κατευθείαν στο στάδιο της αγάπης.

    Τι θα μπορούσαμε να απαντήσουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Kala einai Mandy mou o kollhtos an kai se perimenei kai apo konta...Kapsoura...aniath astheneia!!!Maraki mou eipame eimaste tou poiotikou pashs fusews... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλό σου βράδυ γιατρέεεεεεεε.
    Η καψούρα έχει συνταγή αντιμετώπισης; Βαθιές ανάσες και βουρ στον πατσά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Pws ginetai na xalaei kai na se parotrynei tautoxrona na phgaineis se stadio iero?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Safws Gwgw kai o erwtas einai ypokeimenikos...opws kai gi'auto lene oti dwse mou ta matia sou gia na dw mesa apo auta...alla yparxei kai to erwtas einai tyflos!!!Les gi'auto na mas prosperna?xaxaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Να πεις στο μέλος αυτό ότι τα πάντα είναι έρωτας.
    "'Ερωτας φίλε... Αυτός πρέπει να είναι εκείνος που κάνει τη γη να γυρίζει...
    Αυτός είναι που ξυπνά ό,τι πιο γλυκό και όμορφο. Καμιά φορά, ό,τι πιο σκοτεινό. Αλλάζει μέσα μας τις εποχές. Ανθίζουμε, σκορπάμε χρώματα κι αρώματα απο δω κι από κει, χαρίζουμε τον ίσκιο μας, κρύβουμε στα φύλλα μας... καμιά φορά μαραινόμαστε...κι ενίοτε γινόμαστε προσάναμμα για το τζάκι...(Συμβαίνουν κι αυτά). Όμως η γη συνεχίζει να γυρίζει. Και πάντα κάπου εκεί δίπλα παραπέφτει ένας σπόρος. Που κι αυτός με τη σειρά του κάποια στιγμή θα ανθίσει, θα σκορπίσει χρώματα κι αρώματα κλπ κλπ."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Mαρια Βαλσαμη09 Δεκεμβρίου, 2009 01:46

    Η αγαπη Γιωργο εχει διαρκεια..ο ερωτας οχι...διαρκει...1μιση εως 3 χρονια..οταν αγαπησεις καποιον αληθινα δεν πατας κουμπακι και σταματας να τον νοιαζεσαι...απλα συνεχειζεις και τον αγαπας οτι και αν γινει....
    Διαλεγεις λοιπον και παιρνεις τι θες...εντονο συναισθημα που σε εχει στα ουρανια?Η σιγουρια και ασφαλεια συναισθηματων....
    Νατασα....αντε μη βαλω κανεναν στιχο του αντυπα η του γονιδη(μου αρεσει πολυ...το ''μια αγαπη δεν πεθαινει με εναν χωρισμο..ενας ερωτας σκοτωνει τον εγωισμο'')
    Μα αν καψουρευτουμε δεν θελουμε ιαση!!!!!!!!!!!!!!Θελουμε να το ζησουμε!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Δεν μας προσπερνα καλε Νατασα.. εδω τριγυρω ειναι κ περιμενει να τον πιασουμε απο το χερι.. χαχχαχαχα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Να'τα και τα καψουροτράγουδα από το Μαράκι.....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Μαρία δεν μας είπες.. δοκιμασες ''προιον'' του βορρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Maria an arxisoume me kapsourotragouda tha tis kopsoume kanmonika...
    ZHTW O ERWTAS!!!
    ZHTW H KAPSOURA!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Giwrgo?Douleia sou esy...Maraki gia pes?
    Gwgw...an sou xtyphsei th porta o Kur erwtas pes tou oti tou ta xa mazemena...xerei autos!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΕΕΕΕΕΕΕΤΣΙΙΙΙΙ!!!
    Νατασα, ΚΑΨΟΥΡΑ RULEZZZZZZZZZ
    χαχαχαχχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Mαρια Βαλσαμη09 Δεκεμβρίου, 2009 01:54

    Μπα....λιγο μεζε πηρα..Γωγω...μου..αν και πio ζεστος απο τον αθηναιο...εμμενω...στη πρωτευουσα...:)
    Ax κοριτσια αφου δεν εχω καψουρα..αυθυποβαλλομαι..ακουγοντας k καψουροτραγουδα...;))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Γιώργο να πεις στο μελος( το οποιο λογικα θα το διαβασει κ απο μονο του) πως ο ερωτας ειναι ζωή.. οποιος σταματαει να ερωτευεται δεν ζει.. κ το λεω εγω που χρονια ειχα προβλημα με την αποδοχη του ερωτα.. περνουσα παντα στην αγαπη(θεωρουσα).. αλλα δυστυχως ανακαλυψα πως κοροιδευα ασυνειδητα βεβαια τον εαυτο μου.. ας ερωτευομαστε κάνει καλο!!! ειναι ουαου.. κ αν ξερεις πως να τον διατηρεις δεν τελειωνει ποτε απλά εμπλουτιζεται με την αγαπη.. ε και τοτε ολα ειναι πραγματικα τελεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. "λιγο μεζέ" και καψουροτράγουδα???? Τι κοινό είστε εσείς??? Μέχρι πριν 2 λεπτά μιλούσαμε σοβαρά!!!

    :PPPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. τι να με δειρεις καλε? για τις τουλουμπες έλεγα.. παππαπαππαπααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Μαρια Βαλσαμη09 Δεκεμβρίου, 2009 01:59

    Δεν σε καταλαβαινω Γιωργο!!!!!!!!!!!!!!!Δεν σου απανταμε στις αποριες σου????????????!!!!!!!
    Τι αλλο θες???Εν τω μεταξυ..ανταλλασσουμε και εμπειριες...ετσι ειναι..ετσι ζουμε..ετσι ερωτευομαστε!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. πες τα βρε μαρια..και ετσι τρωμε.. χαχα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Μαρια Βαλσαμη09 Δεκεμβρίου, 2009 02:04

    Χαχαχαχα ναι Γωγω μου τα λεω...αντε μη τα παρω με εσας τους αντρες!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Σας κόμπλαρα πουλάκια μου ε???

    χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Gynaikes Giwrgo ...axies gia ta panta!!!Etsi kai alliws meta apo toso kairo exeis katalavei th sovarothta pou mas diakatexei oles mas edw!!!Ti se peiraxe dhladh?
    Mmm...meze?Elpizw na axize...An kai oerwtas den ypologizei prwteuousa kai symprwteuousa...outos o ftairwtos aggelos paei pantou...den yparxoun synora gi'auton...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Άντε δεν έχεις άλλες απορίες; Τώρα που είμαστε ζεστές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. χαχαχχα..Γιωργο εμεις ειμαστε χορτατες γυναικες κ εχουμε ολη την καλη διαθεση να μοιραζομαστε τις εμπειριες μας.. γι αυτο ειμαστε εδω, καλε.. αν ειμασταν λυσσαρες σιγουρα θα ειμασταν αλλου κ οχι εδω.. γι αυτο σσσσσσιωπη.. xaxaxxaxax..
    Λοιπον κοριτσια, ανακαλυψα ενα φοβερο μεζεδοπωλειο!!!! θελετε να παμε??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Μαρια Βαλσαμη09 Δεκεμβρίου, 2009 02:09

    Αχ Νατασα μου..μη μου λες εμενα για συνορα!!!!!!!!!Ενα θα σου πω....πηγαινοερχομουν αιγυπτο για εναμιση χρονο!!!!!!Μεχρι..ηπειρο αλλαξα!!!!!!Μεζες μεζες..οχι κυριως πιατο...στη θεσσαλονικη....:)))))))))
    Συμφωνω....παει παντου..εδω εχει καιρο να ερθει..και να πω οτι δεν φαινομαι????Μεσογειακοτατη γυναικα με τις καμπυλες μου..δεν καταλαβαινω πως δεν βρισκει το στοχο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Etsi koritsia...gennhmenes gia tis apories twn antrwn!Gia pes Gwgw...kalo?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ναι έχω... Τι θα μπορούσε να κάνει κάποιος ώστε να πυροδοτήσει την αγάπη κάποιου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Aaaa...nomizw telika oti epeidh tou ta exoume mazemena den fenetai,kanei th papia kai autos,forietai poly teleutaia...den tha erthei pou tha paei!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. den nomizw oti xreiazetai na kanei kati exwpragmatiko...na einai o euatos tou!!!
    Yparxei manual gia thn pyrodothsh ths agaphs?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Μαρια Βαλσαμη09 Δεκεμβρίου, 2009 02:18

    Ναι..ναι Νατασα..και τον κινεζο μη σου πω!!!!!Μηπως τις αποκριες να ντυθω γκεισα???!!!!!
    Αρχικα..Γιωργο πρεπει να τον νοιαζεται..και να το δειχνει εμπρακτα..ολα τα ολα ερχονται οταν μοιραζεσαι στιγμες..στεναχωριες..λυπες..χαρες...και θελει βαθος χρονου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Περάσαμε από τον έρωτα στην αγάπη???
    Ο έρωτας πυροδοτείται... Η αγάπη σιγοκαίει μετά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. καταρχην ψιλοκοβεις τις ντοματες, μετα τα κρεμμυδια κ τελος τα μανιταρια.. τα ριχνεις στο τηγανι κ προσθετεις λιγο λαδακι.. τα αφηνεις να σιγοβραζουν μεχρι να δεσει η σαλτσα.. εν τω μεταξυ βραζεις τις πεννες.. τελος τα ανακατωνεις.. προτεινω μπολικο παρμιζανο και ενα καλο λευκο ιταλικο κρασι.. ετσι επειδη λενε πως ο ερωτας περναει απο το στομαχι.. μονο τετοιες συνταγες υπαρχουν.. για την αγαπη δεν υπάρχει συνταγη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Μαρια Βαλσαμη09 Δεκεμβρίου, 2009 02:22

    Μαντυ...σωστη!!!!!!!!!!!!!!
    Και επανερχομαι στη Δημουλα....αγαπη ειναιενα θυμα του σωματεμπορα εγωισμου μας...αρα???Βαζουμε στην ακρη το εγω μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ότι θα μάθαινα και συνταγές δεν το περίμενα!

    Γι αυτό αγαπάω αυτό το blog...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Μαρια Βαλσαμη09 Δεκεμβρίου, 2009 02:29

    Ειδες...Γιωργο..εμεις γιa σενα δουλευουμε..για τις γνωσεις σου...:))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. λοιπον θελετε να πουμε ποιο θεωρουμε το πιο ερωτικο τραγουδι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Εγω δεν ξέρω αν είναι το πιο ερωτικό... Είναι όμως απο τα πού αγαπημένα μου...

    http://www.youtube.com/watch?v=zQME-ChSwNM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Μαρια Βαλσαμη09 Δεκεμβρίου, 2009 02:34

    Ναι!!!!!!!!!Γωγω!!!!!!!!!!!!!
    ΕγΩ ΘΕΩΡΩ ΤΟ ''Αλιμονο''Μητροπανος...αχ..οχι οχι..Μαρινελα...αχ οχι οχι..Παριος...αχ...δεν ξερω μπερδευτηκα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Vythooooossssssssss....
    Opws kai apo ta pio erwtika tragoudia thewrw kai to "EL corazon" apo Anro Elias...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. κι εγω προσπαθω να βρω το πιο ερωτικο κ εχω μπερδευτει.. γμτ.. ειναι τοσα πολλα τα τραγουδια που μιλανε για την αγαπη, ξενα κι ελληνικα.. εγω χτες ακουγα συνεχεια αυτο.. http://www.youtube.com/watch?v=OtiBAC6Pey8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Νατασα το el corazon ειναι κ σεξυ.. ;)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Μαρια Βαλσαμη09 Δεκεμβρίου, 2009 02:40

    Αχ Νατασααααααααααααααααααα
    Πως μου διεφυγε!!!!!!!!!!Το εχω και ως ηχο για τα μηνυματα μου στο κινητο!!!!!!!!
    Γωγω..υπεροχο..
    Γιωργο....σε ταξιδευει....οπου θες εσυ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. λοιπον, τωρα που ακουω τα τραγουδια.. αισθανομαι την καρδια μου να μεγαλωνει ξαφνικα, μεγαλωνει απιστευτα.. χαμογελω.. σιγοτραγουδω κ ειμαι χαρουμενη.. ξερω πως δεν ειμαι ερωτευμενη.. αλλα νιωθω ετσι.. τελικα ο ερωτας ειναι μεσα μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Μαρια Βαλσαμη09 Δεκεμβρίου, 2009 02:46

    Μπα....Γωγω..αυτο που νιωθεις ειναι νοσταλγια..ειναι αναμνηση για κατι που ενιωσες παλιοτερα....τουλαχιστον κατι εχει επιζησει...και απλα το ξαναθες...ειπαμε..πρεπει να ειμαστε καλοι πομποι για να ερθει ο σωστος δεκτης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ένα από τα πολλά...
    http://www.youtube.com/watch?v=elqbGTWMvzc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Polu kalo Gwgw...ax Giwrgo Twiligth...kai egw thelw...Maria,oti kai na pei autos o anthrwpos tha se afhsei afwnh!!!
    Dyskolh erwthsh re Gwgw...twra mou hrthe kai to "you do something to me,somethimg deep inside'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ότι βγαίνει από μέσα μας είναι αληθινό... ακόμα και αν αντιπροσωπεύει μόνο τα συγκεκριμένα δευτερόλεπτα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Κι επειδή βλέπω ότι δε γίνεται copy+paste, είναι από Ριφιφί - Ερωτική Εξομολόγηση
    Κόλαση το κομμάτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. κι ομως Μαρια μου δεν ειναι νοσταλγια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Latreuw....
    http://www.youtube.com/watch?v=N1QAReNwLfw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Μαρια Βαλσαμη09 Δεκεμβρίου, 2009 02:52

    Πωωωωωωωωωωω τι μου θυμισες βρε Μαντυ..τελειο κομματι...
    Τοτε εισαι παρα πολυ τυχερη Γωγω..και χαιρομαι για σενα..μακαρι να αισθανομουν και γω το ιδιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. πυξ λαξ.. με πας πισω στους εφηβικους μου ερωτες Νατασα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Μαρία μου ψάξε μέσα σου.. είναι εκεί.. αληθεια.. ψάξε..
    Μαντυ.. που τους θυμηθηκες? Πολυ καλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Παιδια μπορείτε να γράψετε τους τίτλους από τα κομμάτια που έχετε ποστάρει;;;; pleeeeeeease :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. kai mhn anaferw gia alkino... kapoios eipe oti h agaph se ena asteri katoikei,aurio vrady tha mai ekei...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Etsi einai Gwgw megalwsame me auta...Na me thumitheis...palies agapes...s'agapw...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. τι μεγαλωσαμε καλε? εγω ειμαι μολις 20.. χαχχαχα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Sorry Mandy...to diko mou htan to Na me thumitheis apo Pyx Lax...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. το δικο μου: Χιλια Φεγγαρια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Μαρια Βαλσαμη09 Δεκεμβρίου, 2009 03:02

    Αστα..Γωγω..δεν βρισκεται τιποτα....αλλος πρεπει να ψαξει εκει μου φαινεται...εγω τον δικο μου θησαυρο τον εχω ανακαλυψει...και τον εθαψα παλι..αλλος πρεπει τωρα να τον βγαλει στην επιφανεια..κουραστηκα εγω...τοσο χωμα..τοσο κουραση με το φτυαρι....ας μοχθησει αλλος..οπως εγω προσπαθω να ανακαλυψω των αλλων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Mhpws to tha eimai konta sou otan me thes...liwnwwwwwwwwwwwww....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Δεν ξέρω αν είστε καθόλου φαν της metal, αλλά έχουν τις πιο κορυφαίες μπαλάντες όπως το Believe από Savatage που είναι από τα πιο αγαπημένα μου ever. Αξίζει να δείτε τα λόγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Mandyyyyyyyyyy...ti eipes twra?
    I am the way
    I am the light
    I am the dark inside the night
    I hear your hopes
    I feel your dreams
    And in the dark
    I hear your screams
    Don't turn away
    Just take my hand
    And when you make your final stand
    I'll be right there
    I'll never leave
    All I ask of you
    Believe

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Μαρια Βαλσαμη09 Δεκεμβρίου, 2009 03:08

    Και αναλογο...της ψυχολογιας μου....''Soulmate''Natasa Bedingfield.....
    και επισης ενα αλλο που ειναι τελειο των 3doors down...''here without you''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Μαριααααααααα.. η συναισθηματικη νοημοσυνη των παιδιων.. εκδοσεις ελληνικα γραμματα.. το τελειο βιβλιο.. το εκπληκτικο ειναι οτι μιλαει για τα παιδια αλλα ισχυουν τα ιδια και για εμας τα μεγαλα παιδια.. που παιζουμε με χωματα κ φτυρια.. Trust me..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Μαρια Βαλσαμη09 Δεκεμβρίου, 2009 03:12

    Θα σε εμπιστευτω Γωγω μου....ειμαι ανοικτη...ειπαμε..:)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Maraki duo tragoudia exw na sou proteinw...alla des tous stixous..only time apo Enya kai oneiro htane apo Alkino

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Μπορεί κάποιος ανεξαρτήτου ηλικίας να ερωτευτεί αυτό που θα ήθελε να είναι ο άλλος και όχι αυτό που πραγματικά είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. H alhthia einai oti ta panta einai mesa sto mualo mas...kai h alhthia einai oti polles fores emenoume se kati pou isws na to exoume dhmiourghsei mesa sto mualo mas...to thema einai poso grhgora tha to doume gia na meinoume h na apoxwrhsoume!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Μαρια Βαλσαμη09 Δεκεμβρίου, 2009 03:20

    Νατασα..τελειο το only time..το εβαλα ηδη στο wall μου στο fb!!!!!!!
    Γιωργο....φυσικα και γινεται αυτο..μα αυτο μπορει να ειναι και πολλες φορες ο ερωτας..να ερωτευομαστε νομιζοντας οτι ο αλλος ειναι οτι θελουμε και οχι οτι ειναι στη πραγματικοτητα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ναι φυσικά.. κάποτε ενας φιλος μου ειχε πει πως ο ερωτας ειναι ενα ταξιδι που κανει ο καθενας από μονος του.. συχνα και μονος του.. φανταζεται την διαδρομη.. τα τοπια.. τον προορισμο.. χαραζει την πορεια κ παει οπου θελει κ οπως θελει.. το πως ειναι ο αλλος, αν ακολουθει, αν συμμετεχει δεν εχει σχεση.. μονοι μας ερωτευομαστε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. σας στελνω την καληνυχτα μου.. καλο ξημερωμα να εχουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Μαρια Βαλσαμη09 Δεκεμβρίου, 2009 03:31

    Γωγω...ποσο δικιο εχει τελικα ο φιλος σου...!!!!!!Αναπολησα τις δυο φορες που εχω ερωτευτει στη ζωη μου και εχει απολυτο δικιο...εγω ηθελα να ερωτευτω τη δεδομενη χρονικη στιγμη..εγω ειχα αναγκη να αφεθω....οτι και αν γινοταν δεν με ενδιεφερε...εστω και αν ηταν μια ουτοπια..ηθελα να το βιωσω..και το εκανα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Mαρια Βαλσαμη09 Δεκεμβρίου, 2009 03:32

    Καληνυχτα...Γωγω..θα διαβασω το βιβλιο..σε ευχαριστω..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Καληνύχτα Γωγώ.

    Λέω να αποχωρήσω κ εγώ καλά μου κοριτσάκια....

    Ραντεβού την δευτέρα... Καλή σας νύχτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. kalynyxta kai se sena Giwrgo...Maraki pame kai emais?Kalynyxteeesss!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Mαρια Βαλσαμη09 Δεκεμβρίου, 2009 03:37

    Καληνυχτα....Γιωργο...ευτυχως που δεν εχεις αλλες αποριες..:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Καληνύχτα Γωγώ και Γιώργο...

    όλα όσα λέμε κλείνονται σε λίγες λέξεις από ένα τραγούδι του Παπακωνσταντίνου : Αγαπάω κι αδιαφορώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Μαρια Βαλσαμη09 Δεκεμβρίου, 2009 03:39

    Αντε παμε!!!!!!!!!!!!
    Καληνυχτες Νατασα και Μαντυ...αντε μπας και μας επισκεφτει..ο φτερωτος....μπα..μαλλον ο μορφεας...χαχχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Καληνύχτεεεεεεεεεες κοριτσάρες!!!
    Ραντεβού τη Δευτέρα με νέα επεισόδια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Δεν υπαρχει σταδιο της ζωης μας που να μην εχουμε αναγκη να ερωτευτουμε. Ειτε φτασεις στην τριτη ηλικια, ειτε βρισκεσαι στο δημοτικο, παντα καποια μορφη θα κεντρισει την προσοχη και...τσαφ! κατι θα σκιρτησει μεσα σου.
    Φραση κλειδι, αυτη που αναφερεις καπου Γιωργο... Eχουμε ένα ειδος «αμαλγματος» στο μυαλο μας και νομιζουμε οτι αντανακλαται από ενα συγκεκριμενο ατομο. Πιστευω ακραδαντα σε αυτο. Υπαρχει η αναγκη να δημιουργηθει αυτη η ασφαλη αισθηση μεσα μας, προκειμενου να αποφυγουμε στεναχωρια, απογοητευση και μια ακομα "αποτυχια". Φυσικα, αργα ή γρηγορα, το τελος θα βρεθει μπροστα μας.
    Μεγαλη σημασια εχει παντως η ηλικια, οσον αφορα στην….ερωτευσιμη συχνοτητα. Αφενος γιατι τα κριτηρια –ειτε αισθητικα, ειτε πρακτικα (οικονομικα, αποσταση κ.α.)- είναι πιο αυστηρα. Αφετερου γιατι – τηρουμενων των αναλογιων - τα λαθη και οι εμπειριες ενστικτωδως μας αποτρεπουν από ένα «ευκολο πεσιμο».
    Φυσικα όλα αυτά είναι καθαρα ακαδημαϊκα! Προσωπικα, ζουσα παντα στα ακρα τους εκαστοτε ερωτες μου. Νομιζω όμως, καλώς ή κακως, ότι πιο πολύ πλεον αναζητω μια σταθεροτητα και ισως μια «χλιαρη» κατασταση, παρα κατι τοσο δυνατο, παθιασμενο και εξω από τις μετριοτητες. Ισως η κάθε ιδιοσυγκρασια να αντεχει ένα συγκεκριμενο βαθμο ταλαιπωριας και συγχυσης… Χωρις αυτό βεβαιως να σημαινει, ότι η οποια επομενη φορα, δε με βρει και παλι απροετοιμαστη!!!
    Αυτά τα…ολιγα, περι ερωτος και σχετικων δαιμονιων, χεχεχε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. o erwtas den stamataei pote....apla oso zoume sto parelthon diskoleuomaste na afethoume sto paron...auto einai pou vlepoume ta panta pio psixra,pio kria ... pio "realistika"....trixes katsares...exe ta matia sou anoixta...kai o erwtas tha erthei...arkei na mi zoume sto parelthon...kathe erwtas einai monadikos .... alla yparxei sigoura kapoios pou einai megaliteros apo olous...pffff...fisika ola einai mesa sto mualo...mono auto yparxei...to ti dimiourgoume den dimiourgite dia mageias.. alla mesa apo tin erwtiki epikoinwnia...mesa apo ti zwi...ola auta einai dikaiologies...

    an einai na apoxoriseis apo kapou tha to pei to mualo sou...alla to asximo einai oti to mualo paizei paraxena paixnidia ... kai merikes fores den einai katharo...lligo egwismos...ligo fantasia ... ligo epipoleotita...ligo ekswterikes epiroes...panta tha kanoume lathoi ston erwta...ala auto den simenei oti megalwnontas den erwteuomaste...to arnoume auto .. giati eimai arketa megalos kai eimai isws pio poli erwteumenos apo pote...

    poles fores to simpan sinomotei...oi simptwseis mas travane ... kai meis agnooume egwistika tin iparxi mia megaliteris sindesis...auto einai anoisia...

    ΑπάντησηΔιαγραφή